Garmana schreef:kan er dan echt niets gedaan worden?? Kunne we niet met zoveel mogelijk bokkers morgen voor die paarden gaan staan en die ventjes neerbeuken met zn allen
MEE EENS

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Garmana schreef:kan er dan echt niets gedaan worden?? Kunne we niet met zoveel mogelijk bokkers morgen voor die paarden gaan staan en die ventjes neerbeuken met zn allen
BijouCharlie schreef:
JAAA DOEN WE! wie weet waar hij woont?
nikkiej_86 schreef:@Germana:Als ik heel erg boos ben wordik altijd steenkoud
en nienke heeft het nu steenkoud!!!
kun je nagaan ben woest
zou der morgen zou voor zen tractor gaan liggen voor het land zodat hij ze niet kan halen!!!
of ie dergelijks
ik vind het niet terecht dat hij ze zoop kan halen!
er word vast wel meer gedaan na die tijd maar ik vind dat hij helemaal niks meer met die dieren mag doen zelfs niet vervoeren!!
@ Roelke: weet precies waar die hufter zen TROEP heeft!!!
Garmana schreef:Oke wie gaan er morgen mee naar friesland
rommulus schreef:penny gehalte is wel erg hoog wel begrijpelijk maar rare acties werken niet.
mischien is het beter deze topic's aan tv zenders bekend maken binnen en buitenland mischien dat er dan wel wat mee te bereiken
Woplala schreef:Garmana schreef:Oke wie gaan er morgen mee naar friesland
Ik heb kennissen in Joure..Mag alleen van mams niet weg vanwege n ontsteking in mn buik
Maar voor die paarden wil ik uiteraard lijden
Emilia schreef:rommulus schreef:penny gehalte is wel erg hoog wel begrijpelijk maar rare acties werken niet.
mischien is het beter deze topic's aan tv zenders bekend maken binnen en buitenland mischien dat er dan wel wat mee te bereiken
Hart van Nederland bellen, telegraaf enz???