Effie_lover schreef:Amanda schreef:Oh gelukkig. Een paar zessen tussendoor. Dat trekt het naar beneden.Waar zie je de live beoordelingen?http://rio2016.live.fei.org/Dressage2/live
Drico schreef:74.580% onder Diederik O dat is goed nieuws.Edit: onder wie liep dit paard ook alweer eerst?
Ai ai ai. Hoe kan zo iemand nou redelijke punten krijgen? Jury met stront in de ogen? Onbegrijpelijk, straf nou eens af op wreedheid.
Fijn! En de 4e ruiters van Dld, VS, en GBR mogen geen kür starten toch? Scheelt weer wat plekken voor HP.
Cowgirl schreef:Heb ik nou maandag voor niets vrij genomenDiederik zit er in ieder geval zeker bij maandag.
Swah schreef:Fijn! En de 4e ruiters van Dld, VS, en GBR mogen geen kür starten toch? Scheelt weer wat plekken voor HP.Precies!
Bloodymary schreef:Cowgirl schreef:Heb ik nou maandag voor niets vrij genomenDiederik zit er in ieder geval zeker bij maandag.
Jotoma schreef:Ah de vos met de mega rooie staart. Leuk dier!Ja ik wou het net zeggen, die staart is wel heel rood!
Rindin schreef:Ik ben fan van deze combiFijn beeld he? Vind ik ook! Mooie slanke dame, dat scheelt ook!