annelieke92 schreef:als je uitlogt ben je dan je gesprekken kwijt als je later weer inlogt?Nee hoor die blijven bewaard.
Ik kom er net achter dat ik ook tweakers account heb hahaha. Kan nu onopvallend daar ook rondneuzen hahaha
annelieke92 schreef:als je uitlogt ben je dan je gesprekken kwijt als je later weer inlogt?Volgens mij niet.
Nayomie schreef:Hij vindt mij een type voor ZZ zwaar dressuur Romantisch toch? Hij heeft er wel verstand van hoe heet ie? dan gaik hem ook eem zoeken
Nayomie schreef:Hij vindt mij een type voor ZZ zwaar dressuur Romantisch toch? Dat is er eentje in de categorie "Jij bent zeker model".
LindyH schreef:Nayomie schreef:Hij vindt mij een type voor ZZ zwaar dressuur Romantisch toch? Dat is er eentje in de categorie "Jij bent zeker model".
in 1 woord GEWELDIG!lach me hier echt helemaal suf van de stoel af, volgens mij is mijn 2e paasdag voor de rest vol geboekt
jiehaaa schreef:Haha de mannelijke Boktpopulatie groeit! Zelfde ontwikkeling op tweakers?Alleen verwacht ik niet dat ze allemaal over paard-inhoudelijke zaken gaan praten