Geryon schreef:Mayflower_ schreef:Cap gevonden met oorklep: [ Afbeelding ]Is 1 van Uvex. Staat er nog iets over bij de beschrijving? Misschien toch voor de vliegjes? Lijkt dan toch voor de warmte?? ik weet het niet
Geryon schreef:Mayflower_ schreef:Cap gevonden met oorklep: [ Afbeelding ]Is 1 van Uvex. Staat er nog iets over bij de beschrijving? Misschien toch voor de vliegjes? Maar dit is met losse oorklep, meneer had toch een geheel wat over de oren zat?
Gini schreef:Pfff, ik verhuis naar Nederland, die springen tenminste foutloos. Maar worden door Belgie weer gebeat in de Eventing
Geryon schreef:Mijn paarden staan nu buiten in de regen.. Zal ik OS blijven kijken of ze binnen zetten lekker laten staan
Geryon schreef:Mijn paarden staan nu buiten in de regen.. Zal ik OS blijven kijken of ze binnen zetten Ze zijn toch niet van suiker?Of onweert het daar ook? Dan wordt het een ander verhaal.
Geryon schreef:Mijn paarden staan nu buiten in de regen.. Zal ik OS blijven kijken of ze binnen zetten Suikerpaardjes horen niet in de regen
Geryon schreef:Mayflower_ schreef:Cap gevonden met oorklep: [ Afbeelding ]Is 1 van Uvex. Staat er nog iets over bij de beschrijving? Misschien toch voor de vliegjes? Ik kan helaas niks meer vinden! Dit is het enigste.