Floor_x schreef:Even een vraagje.
STEL: Edward mag totilas blijven rijden. Komt hij dan voor Duitsland of voor NL uit?
~
Nederland natuurlijk, het gaat om de nationaliteit van de ruiter.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zidore schreef:twitteren is natuurlijk super onpersoonlijk
maar ja, als nicole haar toch al niet mag
dan zou ik (als ik anky was) ook niet gaan bellen
maar er dan ook niet over twitteren
Moeni11 schreef:Floor_x schreef:Even een vraagje.
STEL: Edward mag totilas blijven rijden. Komt hij dan voor Duitsland of voor NL uit?
~
Nederland natuurlijk, het gaat om de nationaliteit van de ruiter.
_San87_ schreef:Floor_x schreef:Even een vraagje.
Zo lang hij Nederlander is, blijft hij voor NL uitkomen. Tenzij hij een Jos Lansinkje gaat doen en naar Duitsland vertrekt.
Asyaa schreef:@Janine1990
Zoals ik al zei is het idd niet proffesioneel. Maar op zulke momenten denk je nou niet echt helder moet ik zeggen. Kijk eens op bokt, als van hun een paard word verkocht is het alleen maar bleren en janken, geen zinnig woord in of uit te krijgen. Nicole en Edward hebben ook een klap gehad, die denken ook niet van 'even koffie drinken, dan zitten, dan is rustig op een rijtje zetten'. Daar gaat ook van alles door hun hoofden.
Marjoow schreef:Hmm wie is die hele Schockemohle?? Op Wikipedia vind ik niet veel bijzonders, en een site heeft ie blijkbaar niet
Marjoow schreef:Hmm wie is die hele Schockemohle?? Op Wikipedia vind ik niet veel bijzonders, en een site heeft ie blijkbaar niet
smeetjoew schreef:Wuis schreef:Vind het ook een zeer overdreven reactie van Nicole, ze laat zich zo wel erg kennen.
Over welke reactie hebben we het? Die in de OP staat?
Marjoow schreef:wonderworst_ schreef:ach ja feit blijft, we zijn onze nederlandse trots kwijt en moeten dus nu maar hopen dat edward toch kan starten op de OS met een goed paard en dat adelinde, hp en imke nu goed gaan winnen!!
Alleen Adelinde heeft echt kans. HP en Imke kunnen zeker weten níet tegen Laura op