CGJ12 schreef:Willen ALLE BOKKERS die in andere topics HP of Imke prefereerden voor deelname aan het EK boven Adelinde zich nu even heel diep gaan schamen of liever nog: zich van kant maken?
Dank u
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Javayo schreef:CGJ12 schreef:Willen ALLE BOKKERS die in andere topics HP of Imke prefereerden voor deelname aan het EK boven Adelinde zich nu even heel diep gaan schamen of liever nog: zich van kant maken?
Dank u
AMEN
manie schreef:CGJ12 schreef:Willen ALLE BOKKERS die in andere topics HP of Imke prefereerden voor deelname aan het EK boven Adelinde zich nu even heel diep gaan schamen of liever nog: zich van kant maken?
Dank u
![]()
Overigens niet zozeer de mensen die voor HP of Imke waren, maar meer de mensen die zeiden dat Adelinde er nog niets te zoeken had en haar en haar paard afbraken... Je kan de ene ruiter liever zien dan de andere maar sommige zeiden ronduit dat Adelinde het niet verdiende en niet goed genoeg reed... En die mensen mogen zich heel erg gaan schamen
CGJ12 schreef:Ik denk dat ik alle opmerkingen over "de teleurgestelde HP" hier maar eens even inplakken denk ik.
Alle penny's aan de schandpaal hier, die maar dachten dat Adelinde op basis van één wedstrijd maar reserve moest worden.
Alle bedoelde HP-lovers die zichzelf hier vrijwillig melden met zware excuses zal ik enigszins sparen........
De rest.......?

*
celano schreef:WinBinChes schreef:Ben het met Cayenne eens, ze verdienen het alle 5 om hier te rijden. Al ben ik als drentie uiteraard voor Adelinde
Ja, maar zo werkt het niet. de BESTE 4 moest Sjef selecteren, niet alle ruiters die het verdienden.
CGJ12 schreef:Ik denk dat ik alle opmerkingen over "de teleurgestelde HP" hier maar eens even inplakken denk ik.
Alle penny's aan de schandpaal hier, die maar dachten dat Adelinde op basis van één wedstrijd maar reserve moest worden.
Alle bedoelde HP-lovers die zichzelf hier vrijwillig melden met zware excuses zal ik enigszins sparen........
De rest.......?