Paarden schrikken van overvliegende Apache-helicopter

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Midasje

Re: Paarden schrikken van overvliegende Apache-helicopter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:01

lique schreef:
en jij denkt echt dat defensie daar iets aan doet??

Nee ROFL ROFL Huilen van het lachen

Dit is echt geen oefening die lui zijn gewoon een beetje aan het spelen.[/quote]

zoals de meeste mensen bij defensie de meetse spelen alleen maar ook tijdens oefening[/quote]

En dat is toch erg slecht en hellemaal in de buurt van dieren is niet de 1e fout die ze maken.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:39

Nee ROFL ROFL Huilen van het lachen

Dit is echt geen oefening die lui zijn gewoon een beetje aan het spelen.[/quote]

zoals de meeste mensen bij defensie de meetse spelen alleen maar ook tijdens oefening[/quote]

En dat is toch erg slecht en hellemaal in de buurt van dieren is niet de 1e fout die ze maken.[/quote]

haha ja dit was geen oefening nee haha n klopt dit is niet de eerste fout die ze maken

Martina67

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 22:53

Hai,
Moet je eens zien wat ik juist op "Omroep Brabant-teletekst" las:
"Vliegbasis Gilze-Rijen is vanaf woensdagmiddag (vandaag dus) de thuisbasis van de Alouette-helikopters die van vliegveld Soesterberg zijn overgekomen. Binnenkort staan hier ook alle Chinook- en Courgartoestellen. Daarmee wordt een grote reorganisatie binnen de luchtmacht afgerond. Vliegbasis Gilze-Rijen wordt de thuisbasis van alle defensie helikopters. (...)"

Als die Apache heli van gister daar ook vandaan kwam kunnen we onze lol nog op in de Betuwe,
bommelerwaard, West-en Oostbrabant en omstreken.....
jullie weten dus nu ook waar 't aan ligt als 't nog drukker wordt. Huilen

Groetjes
M.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 23:15

Martina67 schreef:
Hai,
Moet je eens zien wat ik juist op "Omroep Brabant-teletekst" las:
"Vliegbasis Gilze-Rijen is vanaf woensdagmiddag (vandaag dus) de thuisbasis van de Alouette-helikopters die van vliegveld Soesterberg zijn overgekomen. Binnenkort staan hier ook alle Chinook- en Courgartoestellen. Daarmee wordt een grote reorganisatie binnen de luchtmacht afgerond. Vliegbasis Gilze-Rijen wordt de thuisbasis van alle defensie helikopters. (...)"

Als die Apache heli van gister daar ook vandaan kwam kunnen we onze lol nog op in de Betuwe,
bommelerwaard, West-en Oostbrabant en omstreken.....
jullie weten dus nu ook waar 't aan ligt als 't nog drukker wordt. Huilen

Groetjes
M.

ze kunnen ook van volkel komen haha
maar het zijn meestal de mannen die dit doen ik ben eigen 1 van de weinige die bij de luchtmacht gaat haah maar als jullie klachten speel ze door naar mij zou ik zeggen ik ga wel bij hun klagen. maar als het echt heel erg zou worden dat dit vaker gebeurt kun je gewoon bellen naar de luchtmacht en word dit echt wel opgelost of we strarten een camapge met bokt haha(nog wel tegen mijn toekomstig werk)

femkemaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 21:42

Het wend van zelf... en tot die tijd sterkte. Mijn paard staat ook naast een vliegveldtje. Daar zijn ook regelmatig oefeningen. Ik schrik nu vaak meer als mijn paard Tong uitsteken .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 21:57

Mijn mening is dat paarden hier snel aan wennen. Altijd is de eerste keer schrikken, maar ruiter hoort en ziet ze ook aankomen en dan kan je al beginnen met kalmeren en laten kijken. Of het nou een langsrazende trein is of een helicopter, verkeersmak worden ze altijd wel. Wat dacht je van laagvliegende ballonnen die ook nog even boven je hoofd gas gaan geven?? Ook eng, na de 2e keer, kijken ze niet eens meer.