Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Adriana schreef:Die update van Horsus is nog helemaal niet officieel! Dat gebeurd pas na de B staal!
Hoe in godsnaam is het mogelijk dat uit 3 verschillende teamlanden ruiters zitten die betrapt zijn op dezelfde doping in het voer???
Drie mensen met hetzelfde idee wellicht?
Bubsj schreef:Zo raar vind ik dat niet. Het is zoals altijd in de duistere wereld van de doping. Er wordt een nieuw middel ontdekt (of een bijwerking van een middel), dat komt op een of andere manier de wereld in, omdat men denk dat het niet aantoonbaar is/ze er nog niet op checken gaat het door het voer en huppa..
De vraag is, als ze maar 50 ruiters hebben gestest, wat gaan ze nu dan doen? De rest alsnog testen?
Bubsj schreef:Zo raar vind ik dat niet. Het is zoals altijd in de duistere wereld van de doping. Er wordt een nieuw middel ontdekt (of een bijwerking van een middel), dat komt op een of andere manier de wereld in, omdat men denk dat het niet aantoonbaar is/ze er nog niet op checken gaat het door het voer en huppa..
De vraag is, als ze maar 50 ruiters hebben gestest, wat gaan ze nu dan doen? De rest alsnog testen?
Mies7 schreef:@mriell:
Wegens hoge kosten zouden er ongeveer 50 paarden getest worden op doping. Dit gebeurt steekproefsgewijs.
mriell schreef:Bubsj schreef:Zo raar vind ik dat niet. Het is zoals altijd in de duistere wereld van de doping. Er wordt een nieuw middel ontdekt (of een bijwerking van een middel), dat komt op een of andere manier de wereld in, omdat men denk dat het niet aantoonbaar is/ze er nog niet op checken gaat het door het voer en huppa..
Ik neem toch maar aan dat ze alle paarden na de landenwedstrijd of voor het induvidele getest hebben! Wel heel toevallig dat ze uit de 50 geteste paarden er 4 uithalen en de rest wel laten starten wat misschien niet getest is en wel positief is. ik denk dat ze alle paarden wel getest hebben
laten we het hopen iig. dat er niet de 'verkeerden' met de medailes er vandoor gaan