Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jannepauli schreef:Bravo Heike Kemmer!
Marieke_K schreef:Een ereronde rijden is toch iets heel anders dan een proef. Jij wel eens geprobeerd al zwaaiend een rondje te galopperen terwijl er een paar duizend man staat te klappen? Nee. Bovendien weten die dieren waarschijnlijk al wat er te gebeuren staat en willen niets liever dan uit hun panty schieten.
Kan me van het CHIO in Rotterdam meerdere paarden (toppers) herinneren waarbij werd gevraagd na afloop van de kur te zwaaien ipv te klappen ivm de angst van de paarden. Zo raar is dat toch niet?
MISTRAL94 schreef:Apart he wat moederschap met je doet. Ik loop tegen hetzelfde probleem aan
MISTRAL94 schreef:Apart he wat moederschap met je doet. Ik loop tegen hetzelfde probleem aan
corine1981 schreef:MISTRAL94 schreef:Apart he wat moederschap met je doet. Ik loop tegen hetzelfde probleem aan
Niet alleen moederschap hoor, zelfstandig ondernemerschap werkt ook goed
tessii1991 schreef:Tja, er zijn altijd jaloerze mensen die niets beter hebben te doen.
Laat ze zich beter druk maken om Satschmo, denk eerlijk gezegd dat het namelijk geen toeval is dat ie 2x staakte in de Piaffe en 1x achteruit schopte.....