Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pre schreef:Ik vind anky een goede ruiter maar een verschrikkelijk arrogant persoontje!
Hoe ze hier in dit artikel weer over Sjef praat maar ook de toon die ze aansloeg tegen sjef naar haar 3de winnende rit, ''he Djef, leuk dat je er ook bij staat!''
Zij moet niet vergeten dat hij op deze spelen een 3 dubbelle rol heeft, die als man van Aky, trainer Nederlands team en die van vader, dus hier is zijn niet alleen de belangrijkste al wil ze daar niet aan geloven.
Nee, ik vind haar alles behalve sypatiek en denk dat ze er goed aan doet om iets beter op haar woorden te letten in intervieuws en voor de camera's!
Sander454 schreef:paardje2005 schreef:Er zijn zat andere mensen in andere diciplines die het minstens al dan niet veel zwaarder hebben en die ook gewoon meedoen aan de ceremonie!
Denk eerder dat onze anky een beetje last van sterralures heeft.
Nou dan zit je even 3 uur in vliegtuig...nou woei..
dom mens
De os zijn harstikke zwaar en als je dan ook nog eens je 2 kinderen en je toppaard bij je hebt, kunnen die 3 uur in een vliegtuig en die cerimonie wel teveel zijn ja..
Na zo'n week ben je wel doodop en dan ben je blij dat je naar huis mag met een mooie medaile.
en jij noemt haar een dom mens, maar als zij zo dom is waarom staat zij daar in Hong kong en niet jij?
Nicole987 schreef:Mensen zien alleen maar wat op de scherm komt, maar wat gebeurd er allemaal achter de scherm, kan iemand dat me vertellen
Ik denk niet dat er iemand is die dat weet. Ze zitten allemaal wel op haar man te vitten enzo, maar wie weet wat zei allemaal heeft gezegd of gedaan. dat weet jij niet en dat weet ik helemaal niet. De verhaal heeft 2 kanten tuurlijk zij moet het doen samen met haar paard. Maar haar man heeft ook een hele grote rol gespeeld zo als hier in deze topic ook al is genoemd , maar zonder hem of haar pappie heeft ze het niet bereikt wat ze nu heeft bereikt ..
pre schreef:Ik vind anky een goede ruiter maar een verschrikkelijk arrogant persoontje!
Hoe ze hier in dit artikel weer over Sjef praat maar ook de toon die ze aansloeg tegen sjef naar haar 3de winnende rit, ''he Djef, leuk dat je er ook bij staat!''
Zij moet niet vergeten dat hij op deze spelen een 3 dubbelle rol heeft, die als man van Aky, trainer Nederlands team en die van vader, dus hier is zijn niet alleen de belangrijkste al wil ze daar niet aan geloven.
Nee, ik vind haar alles behalve sypatiek en denk dat ze er goed aan doet om iets beter op haar woorden te letten in intervieuws en voor de camera's!
Niffie schreef:Wat is nou 3 uur vliegen vraag ik me af... en vanuit daar vlieg je dan toch gewoon naar huis???
selnik schreef:Wat wordt hier toch verschrikkelijk negatief gekletst en geoordeeld! Schijnbaar zijn er heel veel mensen die weten wat het inhoud om een gouden medaille te winnen, die weten hoe Sjef zich voelt als Anky goud gewonnen heeft en hoe hij daar mee omgaat (en met de alle camera's op dat ogenblik), die weten wat het is om een sluitingsceremonie bij te wonen, die weten wat het is om met 2 jonge kinderen zo ver te reizen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik vind het een schande op wat voor nivo hier gesproken en hoe hard hier geoordeeld wordt door mensen die waarschijnlijk zelf nog maar net een B-proefje gereden hebben en 1 keer per jaar met veel stress op vakantie gaan naar Zeeland!
kally schreef:Kan me er wel iets bij voorstellen,een paar hectische weken zijn voorbij en om dan daar nog heen
tegaan.....waarom. Op tv zie je het beter.
Denk dat ze wel blij zal zijn om ff tot rust te komen. Wordt toch wel druk zat in Ned. denk ik zo met
iedereen die een interview wilt en van alles en nog wat.
paardje2005 schreef:Er zijn zat andere mensen in andere diciplines die het minstens al dan niet veel zwaarder hebben en die ook gewoon meedoen aan de ceremonie!
dom mens
Gulpje schreef:paardje2005 schreef:Er zijn zat andere mensen in andere diciplines die het minstens al dan niet veel zwaarder hebben en die ook gewoon meedoen aan de ceremonie!
dom mens
Als je voortaan eerst het woord sterallures goed spelt, dan kom je misschien íets minder dom over, al betwijfel ik het