Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MariekeB schreef:Chevano zegtCitaat::sorry hoor maar dieren hebben voor mij een hogere waarden dan mensen . Die zijn nooit te vertrouwen en ja het is toch zijn eigen schuld ik rijd toch niet door die afzetting heen dat doet ie zelf.
Chevano: dus jij hebt liever dat je partner, je kind of je ouders doodgaan dan je paard....
en je gaat dus ook graag voor een broodje mensenrookvlees
Bizar ...
Vanessa schreef:Bovendien, als die man dood was dan was het zijn eigen schuld geweest. Dat het paard nu dood is, is ook de schuld van de man.
trisca schreef:dank je delerium.Ik vond het ook veel te ver gaan
Huertecilla schreef:..en ondertussen ´iedereen´ maar klagen over de verloedering..... van ánderen
JoviBan schreef:Huertecilla schreef:..en ondertussen ´iedereen´ maar klagen over de verloedering..... van ánderen
Jij doet hetzelfde over de eigenaren van de loslopende paarden.
Huertecilla schreef:trisca schreef:dank je delerium.Ik vond het ook veel te ver gaan
..en ondertussen ´iedereen´ maar klagen over de verloedering..... van ánderen![]()
hc
trisca schreef:..en ondertussen ´iedereen´ maar klagen over de verloedering..... van ánderen![]()
hc
Huertecilla schreef:Even voor de goed goede orde: er staat NERGENS ´afzetting´ in het bericht.
De weg was tijdelijk ´afgesloten´.
Dat kan een agent aan de kant van de weg zijn of weet ik veel wat.
Er blijkt nergens dat deze bestuurder niet simpel onoplettend is geweest en ineens een paard op de motorkap had.
Wat moet de les zijn?
Niet op de snelweg rijden? Voor de politie daar was, liepen die paarden daar ook!
Nooit harder dan 30 in het donker?
Stel je gewoon even zélf voor dat je ´s nachts over de 120-snelweg rijdt en daar loopt een groep paarden.
Stel je even voor dat je uit je bed gebeld wordt door een paar aardige agenten aan de deur omdat je partner die paarden onderweg ´tegenkwam´.
Stel je even voor dat jouw buurvrouw uit haar bed gebeld wordt door die agenten omdat haar man ´s nachts joúw paarden tegenkwam.
hc
Lennox schreef:Huertecilla schreef:Geen idee wat de ´afzetting´ inhield of wat dan ook mbt het niet stoppen door de bestuurder. De man is hoe dan ook niet opzettelijk op een paard gereden. De man is gelukkig niet zelf omgekomen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Je rijdt niet moedwillig op een paard in met alle risico's ook voor je eigen leven. Het was 's nachts, waarschijnlijk een zo goed als lege snelweg misschien dat de man de matrixborden met het rode kruis niet zijn opgevallen? Je weet niet wat er gebeurd is en het heeft niet veel zin om daarover te speculeren. Het is heel zielig voor het paard en de eigenaar van het paard daar ben ik het ook mee eens maar de bestuurder van de auto zal ook behoorlijk de schrik in de benen hebben.
Voor wat betreft het nemen van maatregelen tegen loslopende paarden/ koeien etc. ik denk niet dat, dat storm zal lopen. Moet je eens kijken hoe vaak er wild wordt aangereden (reeen en zwijnen) die lopen ook allemaal los en kunnen ook ineens opduiken. Dan moeten daar ook maatregelen tegen getroffen worden.
nickyu schreef:Maanling schreef:HC hou toch op. De eigenaar van het paard heeft heel veel mensen in gevaar gebracht. Jahoor, laten we nog even verder gaan met speculeren. Waarom en hoe liepen die paarden daar? Voor hetzelfde geld heeft de een of andere idioot het hek opengebroken. Dat weet je toch helemaal niet? Misschien was het niet de 'schuld' van de eigenaar.
En wegafzetting is wegafzetting. Al hoe die eruit zag. Wegafzetting wilt toch echt zeggen 'hier mag men nu niet rijden'. En als 'men' daar dan toch rijdt, en een paard dood rijdt, dan ben je gewoon stom bezig. Nu is het een paard. Wat als daar mensen liepen?
Natuurlijk horen daar geen paarden op de snelweg, maar dat feit was er nou eenmaal, en als de overheid dan op dat moment alles doet om de situatie veilig te houden/maken, maar de een of andere malloot verkiest om zich daar niets van aan te trekken dan is het niet zo gek dat mensen die malloot niet bepaald de meest sympathieke persoon van de wereld vinden.
![]()
wat als er een ongeluk was gebeurd
door een persoon uit andalusie welke niet meer gewend is aan het drukke nederland ..
alle mensen uit andalusie verbieden in nl ? levensgevaarlijk die gasten ..
een afzetting is een afzetting .. daar rji je niet doorheen
ongeacht welke reden dan ook waarom die daar staat
dat is immers ook voor de afzetting vaak ook niet te zien ..
Zwerte schreef:Jij vind het storend dat "iedereen" (is niet iedereen maar goed) alleen maar klaagt over de bestuurder en de eigenaar van de paarden negeert. Komt ook omdat we niet weten hoe de paarden los zijn gekomen! En misschien zit deze dus ook wel gigantisch fout.
Feit blijft dat de man in alle gevallen fout bezig was zoals ik al uitgelegd heb. Ik vind het juist uitermate storend dat je het volledig voor deze persoon opneemt, alsof deze niks verkeerds heeft gedaan.