Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naomi_unique schreef:Ik vond al het gekibbel prachtig, en vooral erg gezellig![]()
Wat ik weet (en hopelijk meerdere mede bokkers) is dat als ik al zo'n opmerking heb gemaakt, ik het niet zou menen. Natuurlijk wil je dat NL wint, maar dat een paard zo in de staking gaat als bij Isabel Werth, nee dat gun je niemand. Een beetje vitten op elkaar moet kunnen! Het is een blijft in mijn ogen een lolletje/binnenpretje!
En om eerlijk te zijn: Isabel Werth is waarschijnlijk (als Satchmo gewoon goed loopt) net ietsjes beter dan Anky.
Dat is eigenlijk deze OS wel gebleken (grand prix special).
Maar mij hoor je niet klagen over het goud van Anky! Ze heeft het super gedaan!!
chevax schreef:Yamcha: ik vind dat je overdrijft! Ook ik riep "YES" en vloog overeind toen Satchmo weer staakte. En dat kwam op dat moment écht uit mijn tenen! Als je dan ook leest en hoort dat Isabell Satchmo al lang niet meer meeneemt naar grote toernooien vanwege dit gedrag (dat hij dus al vaker heeft vertoond), dan ben je er zelf toch ook debet aan? Jeetje zeg, als ik voetbal kijk en "onze jongens" spelen en de keeper van de tegenpartij laat een bal door moet ik dan zeggen "ja maar als de keeper die bal had gehouden, hadden "we" niet gewonnen, want het was een toevalstreffer". Ik vind het pas erg dat mensen nu de rit van Anky onderwaarderen.
Yamcha schreef:chevax schreef:Yamcha: ik vind dat je overdrijft! Ook ik riep "YES" en vloog overeind toen Satchmo weer staakte. En dat kwam op dat moment écht uit mijn tenen! Als je dan ook leest en hoort dat Isabell Satchmo al lang niet meer meeneemt naar grote toernooien vanwege dit gedrag (dat hij dus al vaker heeft vertoond), dan ben je er zelf toch ook debet aan? Jeetje zeg, als ik voetbal kijk en "onze jongens" spelen en de keeper van de tegenpartij laat een bal door moet ik dan zeggen "ja maar als de keeper die bal had gehouden, hadden "we" niet gewonnen, want het was een toevalstreffer". Ik vind het pas erg dat mensen nu de rit van Anky onderwaarderen.
En vertel, hoe maak je er nu weer van dat ik de rit van Anky onderwaardeer?
Vertel eens?