Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Prins Willem-Alexander wenst Imke persoonlijk sterkte met blessure Sunrise
Kroonprins Willem-Alexander en prinses Maxima hadden een ontmoeting met de Nederlandse ruiters in de Holland Olympic Club in Hongkong, dit meldt Horses.nl-verslaggever Fabian Brockötter. Het koninklijk echtpaar volgt de prestaties van onze ruiters op de voet. Prins Willem Alexander wenste Imke meteen bij binnenkomst sterkte met het blessureleed van Sunrise.
Het koninklijk echtpaar informeerde naar de situatie in het Hollandse kamp. Na de steunbetuiging aan Imke, feliciteerden Willem Alexander en Maxima de dressuurploeg met het behalen van de zilveren teammedaille.
hilden1971 schreef:Ben ik helemaal met je eens. Misschien heeft ook Sjef dit over het hoofd gezien en hebben ze terecht de kans op goud weggegeven aan Duitsland, die waren zeer onder de indruk en dus angstig voor Adelinde. Dom dom dom, vond de keus voor Imke toch totaal verkeerd. Maar ja een bekende moeder betekent niet dat iedereen maar aan de olympische spelen mee kan doen. Ik denk dat Nederland nog veel on ontdekt talent heeft, maar we blijven hangen rond een bepaalde kern van mensen net als met het voetbal. Zonde zonde zonde.
Raja schreef:Het tongprobleem is een aanleunings probleem!
Het kogelprobleem is iets heeeeeeel anders!
En het heeft niks met elkaar te maken!
maybritt schreef:hilden1971 schreef:
Ben ik helemaal met je eens. Misschien heeft ook Sjef dit over het hoofd gezien en hebben ze terecht de kans op goud weggegeven aan Duitsland, die waren zeer onder de indruk en dus angstig voor Adelinde. Dom dom dom, vond de keus voor Imke toch totaal verkeerd. Maar ja een bekende moeder betekent niet dat iedereen maar aan de olympische spelen mee kan doen. Ik denk dat Nederland nog veel on ontdekt talent heeft, maar we b lijven hangen rond een bepaalde kern van mensen net als met het voetbal. Zonde zonde zonde
????????????????????????????
Wat is dit nu voor doms?
Ruiters hebben toch bepaalde wedstrijden waarbij ze zich moeten kwalificeren!!!!!!!!!!
Vroeger geen kinderfietsje gehad zeker