Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FriesWytske schreef:Ze mag van mij wel stoppen. Vind haar helemaal niet zo goed.
Roos_s schreef:leuke opmerking, lag niet aan mij dat we geen goud hebben.... je bent een team en moet ook als team uitkomen vind ik.. daarbij vond ik haar ook niet sterk rijden vandaag!
verder vind ik het persoonlijk niet erg dat ze ermee stopt, hou niet zo van haar rijstijl en anderen krijgen nu ook een kans!
Danique07 schreef:nee, ik vindt het ook enorm neerbuigend, echt zo van pff ik heb lekker wel 74,75% en jullie verknallen het en daardoor missen we goud.. Beetje bitchy opmerking....
FriesWytske schreef:Als ze zo goed kan rijden, waarom staat Salinero dan nooit stil bij het halthouden.
FriesWytske schreef:Jullie vinden haar allemaal zo goed omdat ze altijd alles wint. En Op de o.s. mag rijden. Maar ik vind Imke en HP beter rijden als Anky. En dat is mijn mening en daar moeten jullie het maar mee doen.
CharleyT schreef:Danique07 schreef:nee, ik vindt het ook enorm neerbuigend, echt zo van pff ik heb lekker wel 74,75% en jullie verknallen het en daardoor missen we goud.. Beetje bitchy opmerking....
Kan best zijn, maar eigenlijk wel waar. Zij presteerde zoals verwacht, maar m.n. Inke presteerde onder de maat.
Amber_89 schreef:Haha Anky had voor goud kunnen zorgen? We hadde het niet eens verdiend! Omdat HP en Imke gewoon te laag scoorde..Ennee Ik vind dat ze gelijk heeft dat het niet door haar komt dat ze geen Goud hebben..zeiden HP en imke zelf ook..
Temeraire schreef:Het zou leuk zijn als ze er over 4 jaar nog wel bij is, Londen is een stukkie dichterbijen zou er wel heen willen gaan. Hopelijk is Edward dan ook weer van de partij met een superpaard (Totilas? Sisther?)
Die opmerking van Anky til ik niet zo zwaar aan. Je woorden worden de helft van de tijd verdraaid of verkeerd geinterpreteerd, ze is zelf betrokken bij de training van HP en zou haar medeteamgenoten echt niet afvallen.
Citaat:Haha Anky had voor goud kunnen zorgen? We hadde het niet eens verdiend! Omdat HP en Imke gewoon te laag scoorde..Ennee Ik vind dat ze gelijk heeft dat het niet door haar komt dat ze geen Goud hebben..zeiden HP en imke zelf ook..
loveyodie schreef:Citaat:Haha Anky had voor goud kunnen zorgen? We hadde het niet eens verdiend! Omdat HP en Imke gewoon te laag scoorde..Ennee Ik vind dat ze gelijk heeft dat het niet door haar komt dat ze geen Goud hebben..zeiden HP en imke zelf ook..
Hier ben ik het ook mee eens.
NonaWen schreef:Ben het wel met je eens hoor Tallie_Ho
Ze gedraagt zich ongelovelijk on-professioneel !
tessyke schreef:Cayenne schreef:"Het lag niet aan mij dat we geen goud hebben", klonk het iets kregel.
pfffff vat ik dit nu slecht op of is het gewoon erg neerbuigend tegenover de rest