Anky: "De WEG 2010 wordt mijn allerlaatste wedstrijd"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

Re: Anky: "De WEG 2010 wordt mijn allerlaatste wedstrijd"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:50

ik bedoel hiermee te zeggen dat als anky weg zou gaan dat andere dan heus niet meer kans hebben. zij moeten zelf gewoon beter worden om kans te maken.

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 00:07

Even rekenen....
Na twee combinaties had D 142.333 punten, NL had 140.500 (ik tel de percentages even op voor het gemak). Verschil: 1.83
Het verschil tussen Anky en Isabel was 1.667.
Dus: ook als de scores van Anky en Isabel precies andersom waren geweest, had Nederland het nét níet gered....
Dan had Anky bijna 77% moeten rijden.

Dat had misschien gekund, maar Anky heeft denk ik wel gelijk dat 'het niet aan haar lag'. Wat dat betreft mag ze blij zijn dat HP en Imke niet beter hebben gereden, stel je voor dat NL en D na twee combinaties gelijk hadden gestaan. Dan had het wel aan Anky gelegen Haha! !

Maar ik snap dat ze teleurgesteld is. Eindelijk een keer Duitsland verslaan.....Het mocht weer niet zo zijn.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 00:18

Het zou leuk zijn als ze er over 4 jaar nog wel bij is, Londen is een stukkie dichterbijen zou er wel heen willen gaan. Hopelijk is Edward dan ook weer van de partij met een superpaard (Totilas? Sisther?) Haha!

Die opmerking van Anky til ik niet zo zwaar aan. Je woorden worden de helft van de tijd verdraaid of verkeerd geinterpreteerd, ze is zelf betrokken bij de training van HP en zou haar medeteamgenoten echt niet afvallen.

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 00:30

Ik ben eigenlijk echt geen fan (meer) van Anky. Haar methodes staan mij niet zo aan, zal ik maar zeggen.(Maar zij is jammergenoeg de enige niet, ik vind de verhouding tussen paard en ruiter heel vaak totaal verkeerd)
Ik heb wel respect voor wat ze doet hoor, ik doe het haar niet na. (heb ik ook de paarden niet voor...)

En tja, mss geen goud deze keer maar god ja, ze hebben zilver! Waar zeur je nou om zeg...

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 01:53

nou.. als ik het begin zag van die engelse jonge dame
zouden de nederlanders en de duitsers misschien wel eens hele geduchte tegenstand kunnen gaan krijgen in london ..

over 4 jaar is zij en haar paard stukje verder meer ervaren
en persoonlijk zie ik die combinatie best wel veel kans hebben
over 4 jaar , dan moeten zowel de duitsers als de nederlanders
er nog heel erg hard aan gaan trekken de komende 4 jr ...

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 06:13

FriesWytske schreef:
Ze mag van mij wel stoppen. Vind haar helemaal niet zo goed.

HE nee, ze is helemaal niet goed, pas 2x olympisch kampioen+ heel veel meer. Je zegt het precies goed: jij vind haar niet goed, maaaaar, ze IS hardstikke goed.

Roos_s schreef:
leuke opmerking, lag niet aan mij dat we geen goud hebben.... je bent een team en moet ook als team uitkomen vind ik.. daarbij vond ik haar ook niet sterk rijden vandaag!

verder vind ik het persoonlijk niet erg dat ze ermee stopt, hou niet zo van haar rijstijl en anderen krijgen nu ook een kans!

Als paardensport liefhebber zou je het heel erg moeten vinden dat onze beste amazone ooit, wil gaan stoppen. Hou eindelijk eens op over haar rijstijl en verbreed je horizon. M.a.w. kijk eens hoe het er aan toe gaat bij anderen, ook in eventing, Mennen, en springen. En begin dan over rijstijlen.

Danique07 schreef:
nee, ik vindt het ook enorm neerbuigend, echt zo van pff ik heb lekker wel 74,75% en jullie verknallen het en daardoor missen we goud.. Beetje bitchy opmerking....

Kan best zijn, maar eigenlijk wel waar. Zij presteerde zoals verwacht, maar m.n. Inke presteerde onder de maat.

FriesWytske schreef:
Als ze zo goed kan rijden, waarom staat Salinero dan nooit stil bij het halthouden.

Alsjeblieft zeg, leg het nog een keertje uit: stilstaan is maar 2x tijdens de proef. Alle andere onderdelen rijd ze fantastisch, dus tel uit je winst. Geef mij zo'n niet stilstaand paard, liever dan eentje die stilstaat en daarna geen meter fatsoenlijk loopt.
De proef bestaat dus uit meer dan stilstaan, maar dat is misschien het enige dat jij herkent in een proef.

FriesWytske schreef:
Jullie vinden haar allemaal zo goed omdat ze altijd alles wint. En Op de o.s. mag rijden. Maar ik vind Imke en HP beter rijden als Anky. En dat is mijn mening en daar moeten jullie het maar mee doen.

Correctie: je verwoord het verkeerd denk ik.
Gezien de sportprestaties is Anky gewoon de beste van de wereld, kun je niet omheen. Misschien vind je Imke en HP finer of vriendelijker rijden, maar niet beter. Dat is gewoon niet zo, kijk maar op de ranglijsten.
Laatst bijgewerkt door Winged op 15-08-08 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: posts samengevoegd

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:03

Begrijpelijk dat ze overweegt om te gaan stoppen, toch hoop ik dat ze in Londen nog één keer verschijnt op de OS, wel of niet met Salinero Haha!

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:16

CharleyT schreef:
Danique07 schreef:
nee, ik vindt het ook enorm neerbuigend, echt zo van pff ik heb lekker wel 74,75% en jullie verknallen het en daardoor missen we goud.. Beetje bitchy opmerking....

Kan best zijn, maar eigenlijk wel waar. Zij presteerde zoals verwacht, maar m.n. Inke presteerde onder de maat.

Nee, Anky presteerde echt ver onder haar maat. Ze reed veel te gespannend en afwachtend. Normaal krijg ik kippevel als ze rijd, maar toen ze deze proef begon, riep ik meteen "ga rijden!!!!!". Anky had voor goud kunnen zorgen..... heel simpel.

En dan ben ik haar gezeik zo zat!!!!!! Dat ik bijna blij ben dat ze ermee stopt. Ze is op deze manier geen voorbeeld van sportief met je sport omgaan.

Amber_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:24

En dan ben ik haar gezeik zo zat!!!!!! Dat ik bijna blij ben dat ze ermee stopt. Ze is op deze manier geen voorbeeld van sportief met je sport omgaan.[/quote]

Haha Anky had voor goud kunnen zorgen? We hadde het niet eens verdiend! Omdat HP en Imke gewoon te laag scoorde..Ennee Ik vind dat ze gelijk heeft dat het niet door haar komt dat ze geen Goud hebben..zeiden HP en imke zelf ook..

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:37

iK heb gisteren via NOS live zitten kijken. Toen Anky's proef klaar was, kreeg ze van Sjef te horen wat hij vond dat niet goed was gegaan. Anky zei duidelijk dat ze geen risico wilde nemen en op safe gereden had, ze wilde niet naast zilver grijpen. Goud had wel heel moeilijk geworden Haha! Geeft i.m.o. een verklaring voor het matte rijden...

Mutzzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:41

Amber_89 schreef:
Haha Anky had voor goud kunnen zorgen? We hadde het niet eens verdiend! Omdat HP en Imke gewoon te laag scoorde..Ennee Ik vind dat ze gelijk heeft dat het niet door haar komt dat ze geen Goud hebben..zeiden HP en imke zelf ook..

Helemaal mee eens!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:43

Temeraire schreef:
Het zou leuk zijn als ze er over 4 jaar nog wel bij is, Londen is een stukkie dichterbijen zou er wel heen willen gaan. Hopelijk is Edward dan ook weer van de partij met een superpaard (Totilas? Sisther?) Haha!

Die opmerking van Anky til ik niet zo zwaar aan. Je woorden worden de helft van de tijd verdraaid of verkeerd geinterpreteerd, ze is zelf betrokken bij de training van HP en zou haar medeteamgenoten echt niet afvallen.

Ik stel voor dat Anky er gewoon voor gaat in 2012 en dat ze Eclipse daar voor mee neemt... Haha! Ik zie de krantenkoppen al voor me "Anky wederom olympisch kampioen met 'huis-tuin-en-keuken' arabier van bokker"... ROFL ja, dat lijkt me een goed plan. Hij is nog behoorlijk onervaren, maar ach, dat betekent ook weer dat ze hem nog naar haar eigen hand kan zetten... Schijnheilig

Dan nu serieus, ik ben niet bekend met de plannen van Anky, mensen kunnen sowieso best van gedachten veranderen over eventuele gedane uitspraken...oftewel, de tijd zal ons leren of ze er wel of niet bij zal zijn. Ik wacht 2012 wel af voor ik daar iets over durf te zeggen.

Wat die opmerking betreft sluit ik me ook aan bij Temeraire; dingen worden zo vaak verdraaid of verkeerd begrepen, ook bij Anky zou dat zeker niet de eerste (of helaas ook laatste) keer zijn. Misschien bedoelde ze wel dat het niet aan haar lag omdat ze van mening is dat ze op dat moment het beste uit haar eigen kunnen heeft gehaald en tsja... beter dan je beste kunnen lukt niet. En als ze al een beetje kregel (wat een raar woord eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen ) zou zijn geweest... Wie zou dat eigenlijk niet zijn na in die drukte en die temperaturen in vol ornaat (ik zweet al peentjes als ik er alleen aan denk) op dat niveau een prestatie te moeten hebben leveren... ?

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:46

Citaat:

Hier ben ik het ook mee eens.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:53

wat jammer dat ze gaat stoppen! en painted black dan? is dat geen goeie opvolger?

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:55

ze is nog niet gestopt dus we kunnen nog wel even genieten van haar rijkunsten Knipoog. Ik zie wel wanneer en of ze stopt.....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:58

Als ik de beginpost zo eens lees krijg ik een beetje een drammerig klein kind gevoel.. Mevrouw heeft geen goud, baalt, en roept nu maar even dat ze een ander paard wil..

Ik lees dus: Penny wil van paps een ander paard omdat deze niet goed is..

Zal nou wel half bokt over me heenkrijgen, maar dat proef ik gewoon in het bericht Clown

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 08:59

loveyodie schreef:
Citaat:

Hier ben ik het ook mee eens.

Ik dus niet Haha! . Als Anky had gereden voor wat ze waard was dan was ze boven Isabel geeindigd. En dan hadden we goud gehad. Anky is onze troef en kan hoge punten rijden (hoger dan we dan ook) dus ook goud halen. Als Sjeff al zegt dat het niet goed was..... dan is het toch zeker duidelijk.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:00

Ben het wel met je eens hoor Tallie_Ho

Ze gedraagt zich ongelovelijk on-professioneel !

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:04

ja idd anky heeft ook niet alles eruit gehaald gister, imke en hp ook niet, maar anky zeer zeker ook niet.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:07

NonaWen schreef:
Ben het wel met je eens hoor Tallie_Ho

Ze gedraagt zich ongelovelijk on-professioneel !

Oke, dan ligt het dus niet aan mij Haha!

Het is verrotte jammer van geen goud, maar Isabell reed gewoon wel alles eruit, daarom heeft zij duitsland gewoon naar het verdiende goud gereden.

Ik heb gisteren kort na elkaar de 2 proeven gekeken, ik zag duidelijk verschil tussen Anky en Isabell. ( en dat voor een eeuwige B-er Clown )

Ik zeg absoluut niet dat ik het beter kan hoor, begrijp me niet verkeerd.. Lachen Van mij had Nederland het goud mogen pakken Lachen Maar dit siert Anky gewoon echt niet, dit soort uitspraken doen op deze manier.. Mag hopen dat het verdraaid is Knipoog

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:12

Moderatoropmerking:
Zelfs na 3 groene mod-opmerkingen vond een enkeling het nodig om elkaar aan te blijven vallen. Daarom nu een aantal berichten verwijderd

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:15

Ik las het net idd, dat zou erg jammer zijn.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:19

ik zou het iig verschrikkelijk vinden als ze zou stoppen, ik geniet altijd en dan zal ik er allemaal wel geen genoeg verstand van hebben maar de dag dat zij stopt, zit ik in de tribune met een zakdoekje

Gisteren reed ze duidelijk op safe...en natuurlijk heeft ze dat gedaan om zilver vast te houden en natuurlijk zijn ze teleurgesteld, zij en het team hebben zoveel er aan gedaan om nu goud te halen en als dat niet lukt, is zilver maar gewoon zilver...en daarbij geloof ik echt niet dat ze haar team zou afvallen...maar het was wel alles bij elkaardat het mislukt is...HP als eerste starten, nadine die moest plassen, de tong van Sunrise en het op save rijden van anky...

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:23

tessyke schreef:
Cayenne schreef:
"Het lag niet aan mij dat we geen goud hebben", klonk het iets kregel.

pfffff vat ik dit nu slecht op of is het gewoon erg neerbuigend tegenover de rest Scheve mond

Ik denk dat ze bedoelt dat de NL laag gejureerd zijn en dat zij haar best heeft gedaan. Dit hoeft helemaal niets over het rijden van haar collega's te zeggen, beetje negatieve inslag om dat er direct achter te zoeken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:24

Jasmijn76, er komt nog bij dat de GP eigenlijk Anky haar proef niet helemaal is, ze scoort zelden heel hoog in de GP. Het was bijvoorbeeld ook in de GP dat Edward van haar won.