Als je via de site van de nos kijkt kan je rechtsklikken op het beeld --> inzoomen --> volledig scherm
Waarop kijken jullie, op nos stotterd hij de hele tijd en eurovisionsports doet het niet... en ik kan niks vinden op tv..
ik kijk op Nos op internet...Maar mijn beeld heeft hele rare kleuren..groen geel rood oranje...er staat dus blijkbaar iets verkeerd ingesteld..kan iemand me hierbij helpen?
Ze zouden op NOS toch van 13.15 tot 13.30 paardensport uitzenden? Ik heb nog helemaal geen paardensport gezien op NOS alleeen 2 minuten in de samenvatting savonds..
volgens mij wel zag er keurig uitmiste idd de muziek is beetje saai zo (ja weet dat er geen muziek bij hoort )
Ik begrijp er niks van dat het niet op de TV is ik heb 333 kanalen en op geen van die 333 word er nu paarden sport uitgezonden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind de score wel wat aan de lage kant, vond het echt een nette proef... Volgens mij vonden ze dat zelf ook aan de gezichten te zien...
Daar gaattie zeker geen goud mee winnen..Ik weet niet, ik vond het er ook niet super spetterend uit zien, maar wie ben ik Nos internet doet het eigenlijk prima bij mij