Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Scum schreef:Ik vind het onzin dat ze er nu super voor moeten rijden. Als ze op de 10e plaats waren gestart zouden ze net zo super moeten rijden.
Manon88 schreef:fokfanaat schreef:Dat zou zomaar kunnen maar wanneer ze beter zijn zullen de punten nog altijd hoger zijn. Kan wel zijn dat er dan over het algemeen lager gepunt zal worden.dat is wel zo, maar het scheelt zowiezo een aantal punten!
Rinske schreef:Lijkt voetbal wel, daar loten de Duitsers ook altijd beter in dan de Nederlanders. Inderdaad hopen dat hun proeven zo goed zullen zijn dat de rest in hun schaduw zal staan.
Miriam schreef:Ach, zo heeft NL weer mooi een excuus als ze geen goud halen. Het gaat nl nooit meer aan de ruiters liggen maar het ligt aan de loting....![]()
Als ze zich nou eens op het rijden zouden richten in plaats van op het "Calimero gevoel"! Natuurlijk is het geen ideale loting, maar we zullen het er mee moeten doen. Als een jury een land of ruiter tov een ander wil bevoordelen dan gebeurt dat toch wel hoor.
@Sander: Dabedoelik..
miss_jumpy schreef:Ik vind loting wel het meest eerlijke systeem, al vind ik het voor de spanning leuker als de kanshebbers aan het einde zitten.. maar ja, nu kan Nederland ook een grote druk op de andere teams zetten door goede punten te scoren!
Kan me voorstellen dat het voor HP niet heel fijn is om als eerste die ring in te moeten, maar dat moet toch iemand doen!
Ik ben niet heel erg betrokken bij de dressuursport en vind het vooral leuk als nederland gewoon goed rijdt, of het nou Anky of Imke is maakt me niet uit.
Maar ik lees hier mensen die het Anky niet meer gunnen omdat ze al zo vaak heeft gewonnen (rare redenatie vind ik, maar goed) of omdat ze arrogant zou zijn geworden. Ik heb bij Anky juist altijd het idee dat ze vooral probeert niet arrogant over te komen. Dus ik ben wel even benieuwd wat er dan arrogant is aan haarIs mij nog niet opgevallen.
Ik hoop dat er op hoog niveau gereden wordt en dat de beste ook wint en dat dat NL blijkt te zijn
fokfanaat schreef:Manon88 schreef:Wat maakt het nou uit wanneer je moet starten?
jij hebt zeker nog nooit een dressuurwedstrijd gereden?