Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
abolsenbroek schreef:ik als eigenaar van het paard was ook terplaatse en vind dat je erg onredelijk reageerd zeker als je niet precies weet wat er gebeurd is en desbetreffende man word niet afegezeken dus bij deze ongelukken kunnen gebeuren maar je laat als burger of dergelijke nooit een dier en kind achter in sloot en mijn paard is wel degelijk verkeersmak maar in het leven is het makkelijk om mensen te beoordelen of veroordelen schreef je zelf ook maar je veroordeeld zelf wel en dus de boer is niet gestopt of geholpen dat waren andere omstanders en brandweer lieden ik was er zelf te plaatse dus alsjeblieft ga niet oordelen of veroordelen en in mijn ogen is de boer geen eikel maar mijn paard is zeker niet ongedeerd het dier heeft een beste klap gehad dagelijks hebben mensen het druk om haar benen te verzorgen die enorm beschadigd zijn en dan de medicijnen die toe gediened moeten worden dus bij deze hoop ik dat je me begrijpt en natuurlijk moeten de boeren hun werk doen nu was het een boer morgen een auto daar op de oostlaan word veel te hard gereden en totaal niet uitgeweken of rekening gehouden worden met elkaar misschien moet de gemeente daar wat aan doen
parouscha schreef:Goh wat erg, gelukkig konden ze het meisje er onder vandaan halen!
Rot boeren ook, heb er geen greintje respect voor
Merel_Claire schreef:De boer is wel degelijk gestopt. Wat wordt het verhaal weer vreselijk verdraaid!
KiWiKo schreef:een ding heeft de doorrijder in kwestie geluk aan...... en dat is dat TS mijn dochter niet is............
want ik kam elke boerderij uit in de hele wijde omgeving, en ik vind hem.............
Rody01 schreef:parouscha schreef:Goh wat erg, gelukkig konden ze het meisje er onder vandaan halen!
Rot boeren ook, heb er geen greintje respect voor
Zonder de boeren heb jij bijna geen eten hoor!
Wat dacht je dan van vlees, melk, kaas, brood, vla, joghurt, mais, chips, aardappelen etc. En hooi, stro, biks, haver voor de paarden en pony's
Wat erg voor dat meisje! Ik hoop dat ze gauw weer van de schrik bekomen is. En dat het paard ook gauw weer beter is.