Jeetje meid, wat een afschuwelijk verhaal!
Ik geloof er nooit zo in als mensen in een topic van een volslagen vreemde reageren met "ik heb het met tranen in mijn ogen gelezen", maar dit keer heb ik er zelf ook aan moeten geloven..
Troost jezelf met de gedachte dat je de laatste minuten van je paard, bij hem was en hem hebt kunnen troosten en hebt kunnen vertellen hoeveel hij voor je betekent. Dat is zeker weten, ondanks dat dit vreselijk tragische verhaal nooit had mogen gebeuren, heel wat waard. Ik geloof er heilig in dat je paard dat mee heeft gekregen...
Ik wens je enorm veel sterkte met dit grote verlies, je zult je paard nooit vergeten, en over een tijdje, misschien een maand,misschien een jaar, denk je aan je paard terug zonder tranen maar met een glimlach om de gelukkige momenten die je met hem gedeeld hebt.
Ook fijn trouwens om de reactie te lezen van de "mensen van de paardenwei".
Hopelijk hebben ze degene die dit veroorzaakt heeft snel te pakken en krijgt hij de straf die hij verdient...
Ook al krijg jij daar je paardje niet mee terug, misschien kan dan wel voorkomen worden dat hij dit een ander ook aan doet...
Nogmaals, sterkte...