Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cjb schreef:puur kijkend naar de investeringen die gedaan zijn om oki en albert op de spelen te krijgen. Vind ik het onverantwoord dat ze de jonge paarden zelf rijden. Zeker met nog maar 4 weken te gaan.
Sander_ schreef:rowo schreef:Sja maar wat moet je dan? Niemand gaat er toch vanuit dat ie in een hindernis valt? Dan kan ie beter op een stoel blijven zitten en niks doen. Van oki of Sam kan ie ook af vallen.
Ja, maar goed... er zit vind ik wel iets in. Jong paard, zo vlak voor de OS, is natuurlijk méér risico als op de ervaren paarden. Voor de zekerheid zou je ze door een ander kunnen laten rijden, maar dat is een afweging en een beslissing die Albert dus niet gemaakt heeft.
Cayenne schreef:Moeten we ze dan vastbinden?
Uppojono schreef:Zoer trainde één van zijn jonge paarden ter voorbereiding op het internationale concours in Geesteren komend weekeinde.
Sam is ook 'jong' , dus denk dat ze hiermee geen groen paard bedoelen..
Wat vervelend voor Albert zeg.. Hoop dat het snel goedkomt, maar vrees het ergste voor de OS.
Sabbientje schreef:Cayenne schreef:Moeten we ze dan vastbinden?
Dat is ook weer geveaarlijk. Dalijk sluit je met een touw de bloedtoevoer naar een arm ofzo af en kunnen ze alsnog niet meedoen![]()
of ze vallen met stoel en al om.
Verpakken in bubbeltjes plastic misschien een optie
Citaat:Rob Ehrens die net het nieuws hoorde, kwam tot het volgende: 'Het is niet te geloven. Het is niks als ellende. Het lijkt erop alsof we niet naar Hongkong mogen gaan. Ik word er doodziek van.'
Showjumper schreef:Echt niet te geloven dit! Wat een ellende..
Volgens mij rust er echt een vloek op de 'mogelijke' OS deelnemers! Angelique Hoorn/O'Brien en Marc Houtzager/Opium zijn de enige die nog geen blessures of pech hebben gehad.