Jibbel schreef:Blijft hij geen problemen houden met eten zonder tong?
Dat vraag ik me ook af, want bij het eten word de tong wel gebruikt, toch?
Echt vreselijk zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jibbel schreef:Blijft hij geen problemen houden met eten zonder tong?
KiWiKo schreef:fijn dat hij hersteld!!! wat een bizarre daad.........
gelukkig mag je in de springsport bitloos starten
besita schreef:sheilarianne schreef:Alweer zo'n zieke actie! snap niet hoe mensen deze onschuldige dieren iets aan kunnen doen! Dier heeft er absoluut niets mee te maken, en kan er niets aan doen dat hij afstamt van Clinton!
Ook vind ik het wat raar van de eigenaar dat hij hem niet meer laat starten, alleen omdat zijn tong weg is, er bestaan ook Bitloze hoofdstellen en die zijn toegestaan in de springsport!
beetje raar!
het dier is nog maar 2.5 dus het heeft weinig zin om nu al te speculeren over niet meer starten en bitloos rijden e.d
suleilitha schreef:Weet je Crossmonster, ik begin meer en meer te denken aan een ongeluk. Wil je een sportpaard uitschakelen dan is het voor je eigen leven minder gevaarlijk om even een goed scherp mes door de pezen heen te halen dan de tong eruit te snijden!!
Bunbun schreef:De eigenaar heeft precies nog nooit gehoord van bitloos rijden (eender welke manier van bitloos rijden), want hij sprak maar steeds over dat het paard geen bit in kon om beleerd te worden, want het bit zit op de tong en nu kan dat niet etc.