ndesbouvrie schreef:GELOOF MIJ KOM IS KIJKEN ZOU IK NOGMAALS ZEGGEN
Lever jij de tekst ook zo aan bij de redactie van al je collums? Het kan ook in kleine letters. Sterker nog: op bokt moet het met kleine letters....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ndesbouvrie schreef:GELOOF MIJ KOM IS KIJKEN ZOU IK NOGMAALS ZEGGEN
amondi schreef:ik heb getemt, die capslock doet mij zeer, heeft iemand gelezen/begrepen wat er staat??
ndesbouvrie schreef:OK JULLIE WILLEN ALLEMAAL GEN CAPSLOCK
IK KAN NIET ANDERS EN KAN OOK MOEILIJK SCHRIJVEN ( DISLECT) IK LEVER OOK ZO AAN EN ER GAAN TEKST CORRECTORS OVERHEEN
ALS HET ALLEMAAL ZO ONLEESBAAR IS EN IK MIJN UITERSTE BEST DOE OM HET ZO GOED MOGELIJK TE VERWOORDEN ALLEMAAL
IS DIT MIJN LAATSTE WOORD GEWEEST
GA ALLEMAAL DOOR MET JULLIE EIGEN SITE NAAR BENEDEN HALEN WAT IN DE OORSPRONG EEN MOOIE SITE IS !!!
monika63 schreef:Mensen mensen toch, oordeel en veroordeel toch allemaal niet zo snel over haar.
Ik ben het er wel mee eens dat men de omheining goed tot zeer goed moet hebben zodat de ponys er niet uit kunnen komen.
Maar men kan niet bij haar achter de schermen kijken, men weet niet wat er bij haar speelt of heeft gespeeld.
Dus ik vind dat men eerst moet nadenken voordat men wat zegt.
En wie kent haar persoonlijk?
Wie kan er echt over haar oordelen?
Dan nog kan men geen oordeel vellen omdat men niet weet wat er precies aan de hand is
ndesbouvrie schreef:IEDEREEN OP STAP ZEKER ???
ndesbouvrie schreef:IEDEREEN OP STAP ZEKER ???
pvandenberg schreef:ndesbouvrie schreef:IEDEREEN OP STAP ZEKER ???
Nee, ik kom net thuis uit die urenlange file die jij gisteren met je paardjes hebt veroorzaakt.
ndesbouvrie schreef:BEN TE DOM
ndesbouvrie schreef:BEN TE DOM
ndesbouvrie schreef:OK JULLIE WILLEN ALLEMAAL GEN CAPSLOCK
IK KAN NIET ANDERS EN KAN OOK MOEILIJK SCHRIJVEN ( DISLECT) IK LEVER OOK ZO AAN EN ER GAAN TEKST CORRECTORS OVERHEEN
ALS HET ALLEMAAL ZO ONLEESBAAR IS EN IK MIJN UITERSTE BEST DOE OM HET ZO GOED MOGELIJK TE VERWOORDEN ALLEMAAL
IS DIT MIJN LAATSTE WOORD GEWEEST
GA ALLEMAAL DOOR MET JULLIE EIGEN SITE NAAR BENEDEN HALEN WAT IN DE OORSPRONG EEN MOOIE SITE IS !!!
amondi schreef:Je bent al diverse keren failliet gegaan en dan zie ik een website met modellen en verhuur van landhuizen. Een website maken en in de lucht houden kost veel geld, dat kan je maar 1 keer uitgeven. De keuze waaraan is aan jou. Als je daardoor je verplichtingen naar je dieren toe niet na kan komen en je wordt weer van een manege verwijdert dan geef je (M.I.) je geld verkeerd uit!
amondi schreef:hilden1971 schreef:Ze praat mooi, Ze schrijft mooi. Nou nou heeft ze zeker van haar moeder, wanneer ze op haar vader zou lijken was haar weide wel afgezet met stoelen en banken. Vandaar dat die beesten weg kunnen lopen. Schrikdraad is niet zo duur hoor, tesamen met wat paaltjes. Dom Dom Dom om zo met beesten om te gaan. Je hebt mensen met paarden en ook paardenmensen. Mijn vraag aan u tot welke categorie behoort u, en wel graag met enige onderbouwing AUB.
Vergis je niet in haar vader, dat is wel degelijk een paardenman! Al tientallen jaren! Die staat hier helemaal buiten!