Pony's A27-Eemnes al vaker aan de wandel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: Pony's A27-Eemnes al vaker aan de wandel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:06

ndesbouvrie schreef:
GELOOF MIJ KOM IS KIJKEN ZOU IK NOGMAALS ZEGGEN

Lever jij de tekst ook zo aan bij de redactie van al je collums? Het kan ook in kleine letters. Sterker nog: op bokt moet het met kleine letters....

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:08

ze mag met die capslock wel uitkijken vioor die mannetjes van de gamma ,
die bouwen er zo een kraampje omheen .. Vork

maw
het is al een paar keer vriendelijk verzocht aub even de caps uit ..

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:13

Ik krijg hoofdpijn van die capslook.
Daarbij: misschien is het gewoon iemand die zich als een andere naam uitgeeft?
Dat zou namelijk niet zo netjes zijn Lachen

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:20

ik heb getemt, die capslock doet mij zeer, heeft iemand gelezen/begrepen wat er staat??

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:23

amondi schreef:
ik heb getemt, die capslock doet mij zeer, heeft iemand gelezen/begrepen wat er staat??

Ze houdt het pony's tot het bittere eind, ofzo.
Verder heb ik al slechte ogen, dus ik heb het niet echt kunnen meekrijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:32

verscheinen? en jij schrijft collums? Lips are sealed
dat de pony's meerdere keren ontsnappen zegt mij genoeg, het kan gebeuren dat ze een keer door het dolle heen zijn, en door de draden gaan, maar meerdere keren? en al helemaal naast een snelweg zou je een goede afrastering verwachten...

ndesbouvrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:49

OK JULLIE WILLEN ALLEMAAL GEN CAPSLOCK
IK KAN NIET ANDERS EN KAN OOK MOEILIJK SCHRIJVEN ( DISLECT) IK LEVER OOK ZO AAN EN ER GAAN TEKST CORRECTORS OVERHEEN
ALS HET ALLEMAAL ZO ONLEESBAAR IS EN IK MIJN UITERSTE BEST DOE OM HET ZO GOED MOGELIJK TE VERWOORDEN ALLEMAAL
IS DIT MIJN LAATSTE WOORD GEWEEST
GA ALLEMAAL DOOR MET JULLIE EIGEN SITE NAAR BENEDEN HALEN WAT IN DE OORSPRONG EEN MOOIE SITE IS !!!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:58

ndesbouvrie schreef:
IK KAN NIET ANDERS EN KAN OOK MOEILIJK SCHRIJVEN ( DISLECT) IK LEVER OOK ZO AAN EN ER GAAN TEKST CORRECTORS OVERHEEN
ALS HET ALLEMAAL ZO ONLEESBAAR IS EN IK MIJN UITERSTE BEST DOE OM HET ZO GOED MOGELIJK TE VERWOORDEN ALLEMAAL
GA ALLEMAAL DOOR MET JULLIE EIGEN SITE NAAR BENEDEN HALEN WAT IN DE OORSPRONG EEN MOOIE SITE IS !!!

lees je eigen tekst even door en bedenk hoe goed je het verwoord hebt.
heb nog maar weinig nuttigs gelezen, maar een hoop geschreeuw.
ik hoop echt dat jij niet echt nicole ben, als ik je leeftijd mag schatten zou ik je 12 geven i.p.v. volwassen.
en de caps-lock toets zit gewoon op je toetsenbord hoor. heeft niets met dislexie te maken. Knipoog
misschien moet je wat minder aan jezelf denken en wat meer aan je paarden.
het is idd eeen mooie site en we halen hem echt niet naar beneden hoor.
we zoeken alleen het beste voor onze en andersmans paarden.
en ik krijg door je tekst gebruik al sirius de neiging om je als kind te behandelen.
misschien moet je toch wat veranderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:59

als je op de toest drukt die boven de shift zit, daar staat caps lock op (helemaal links op je toetsenbord, bijna in het midden), dan kan je wél anders.
aan de andere kant van je toetsenbord, naast de letters onderin staat een . en een, misschien kun je dat gebruiken, leest wat beter, want dit is bijna niet te lezen.
daarbij ga je niet inhoudelijk op de feiten in, je zorgt er alleen maar voor dat het beeld wat mensen van jou hebben, word versterkt Lachen

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:04

heb zelf dislectie en niet de meest milde vorm
ook ik heb de capslock knop gevonden Haha!

schrijffouten punten komma's etc is 1 ding
niet kunnen schrijven zonder caps slaat echt alles Bloos

even zoeken links 3e knop van onderen ..

je klinkt nu als het verzorgmesije van 10 van de..
niet als mejuffr de ,,

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:27

ik heb er geen zinnig woord meer voor over ze probeert zichzelf te verdedigen enwaarom ?
zin heeft het niet we kennen de verhalen en wat runningkwana ook zegt waarom niet fel mogen reageren op iemand die zo met dierenlevens en mensen levens omgaat ?
ik hoef haar prive leven niet door te spitten daar gaat het hier niet om hier gaat het puur en alleen om het welzijn van die betreffende paarden en de laksheid van de eigenaresse ervan .
als was het miep de graaf geweest kan mij het schelen daar was net zoveel reactie op geweest al mevr bouviere ofzoeits.
het gaat hiet niet om de naam maar om de dieren die bij die naam horen helaas en er zelf niet voor gekozen hebben !

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:31

monika63 schreef:
Mensen mensen toch, oordeel en veroordeel toch allemaal niet zo snel over haar.
Ik ben het er wel mee eens dat men de omheining goed tot zeer goed moet hebben zodat de ponys er niet uit kunnen komen.
Maar men kan niet bij haar achter de schermen kijken, men weet niet wat er bij haar speelt of heeft gespeeld.
Dus ik vind dat men eerst moet nadenken voordat men wat zegt.

En wie kent haar persoonlijk?
Wie kan er echt over haar oordelen?
Dan nog kan men geen oordeel vellen omdat men niet weet wat er precies aan de hand is

Er zullen heel wat bokkers zijn uit Gooi en omstreken die deze mevrouw kennen. Een reputatie bouw je niet voor niets op! Ze heeft haar pony's op een pensionstal gehad waar ik destijds stond en dat was een van de vele stallen waar ze vanwege een betalingsachterstand niet meer welkom was. Als je dat op meer plaatsen doet, dan bouw je nogal een reputatie op.

Ik hoop dat mevrouw Des Bouvrie in plaats van die knullige, onleesbare teksten op bokt te plaatsen, inmiddels een goede omheining heeft neergezet, ervoor zorgt dat het weiland er behoorlijk bij ligt, controleert of de paarden niets aan dat hachelijke avontuur hebben overgehouden, ervoor zorgt dat ze tijdig naar de hoefsmid gaan enz.
En als het een kwestie van geld is, dan moet ze ervoor zorgen dat de pony's ergens terecht komen waar er wel voor een goede zorg ingestaan kan worden. Er bestaat er nog zoiets als het paarden rusthuis in Soest bijvoorbeeld, als die pony's echt zo oud zijn.
Want hoe hard het ook klinkt: een paard is in ons land een 'luxe dier' waarvan het onderhoud veel geld kost. Als je niet voldoende geld hebt om in de basisbehoeften van een paard te kunnen voorzien, dan moet je geen paarden houden! Zo simpel is dat.

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:38

Deze mevr. kan beter niks meer zeggen.
Ze maakt zichzelf alleen maar meer belachelijk.
Die reputatie komt niet uit de lucht vallen lijkt me.
Ik zou me in haar plaats dood schamen....

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 22:36

Ndesbouvrie; ik geloof niet dat iedereen zijn oude pony's naar de slacht zou brengen, hoor . Ikke niet in elk geval. Mijn paardje blijft bij me en als de kwaliteit van zijn leven zo slecht is dat ik een keuze moet maken, laat ik hem inslapen in zijn eigen weiland als het even kan. Maar ik hoop dat hij 40 wordt en samen met mij stokoud wordt. Knipoog
En daarnaast zorg ik voor een goede omheining en dat ik niet met iedereen ruzie heb. Lachen
Bovendien 'liever een goede buur dan een verre vriend', als ik jouw verhalen zo lees over jou weideburen daar. Gezellig, hoor. Clown

ndesbouvrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 23:40

IEDEREEN OP STAP ZEKER ???

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 23:43

ndesbouvrie schreef:

Ben je je pony's alwéér kwijt? Bloos!

pvandenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 00:03

ndesbouvrie schreef:

Nee, ik kom net thuis uit die urenlange file die jij gisteren met je paardjes hebt veroorzaakt. Duivel

Jaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 00:47

Is het nu echt zo moeilijk om die CAPS LOCK uit te zetten????

Wat wordt er niet gesnapt?

Er is al uitgelegd hoe het werkt!

ndesbouvrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 06:10

BEN TE DOM

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 07:09

pvandenberg schreef:
ndesbouvrie schreef:

Nee, ik kom net thuis uit die urenlange file die jij gisteren met je paardjes hebt veroorzaakt. Duivel

[size=18]HIJ IS GOUD WAARD pvandenbergsize]

ndesbouvrie schreef:
BEN TE DOM

dank je, tegen domheid kan je niet vechten. Zo luidt het spreekwoord althans. Hiermee is dus alles, wat jou betreft, mee gezegd?

Je brengt het leven van tenminste 3 paarden, meerdere keren in gevaar en je doet er niks aan omdat je te dom bent. Mensen vragen je naar je maatregelen om e.e.a. te voorkomen en jij reageert zo naar ons?
Mag ik de moddies dan nu ON TOPIC! verzoeken deze mevrouw te bannen, dit topic is zinloos als de eigenaar te dom is( en daar zelf nogal trots op is)

Kunnen wij on topic doorgaan.

De stelling die ik mijn medebokkers voor leg:

Moeten wij de DB inlichten over het gedrag van de eigenaar van deze pony's? Of zouden ze mee lezen?
Bij het laatste zou ik graag een reactie willen van de DB. Deze pony's staan niet alleen onveilig, maar ik begrijp ook dat er alleen gevoerd wordt als ze de voorpagina halen en mensen extra oplettend zijn.
Ze worden om de paar weken/maanden verhuisd, overal naartoe gesleept.
Zijn er Bokkers die dat kunnen verklaren uit eigen waarneming?( 2 hebben zich hier al gemeld geloof ik.)

edit, schrijffout verbetert
Laatst bijgewerkt door Frantic op 24-05-08 07:50, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 07:21

We kunnen hooguit de DB erop wijzen dat ze niet geloofwaardig overkomen met zo'n colummiste.... Wat betreft de pony's moeten we ze maar aangeven bij de LID. Misschien dat iemand die daar in de buurt woont wat foto's kan maken en daarmee de LID kan inlichten. Mag gerust namens de boktleden gebeuren denk ik.Haha!

contactgegevens L.I.D.

meldformulier L.I.D.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 24-05-08 07:29, in het totaal 1 keer bewerkt

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 07:24

ndesbouvrie schreef:
BEN TE DOM

het vermoeden van een schaduw word zo wel sterker Knipoog

en dyslectie heeft niks met dom te maken

beetje jammer dit

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 07:37

ndesbouvrie schreef:

Ikzelf zou het op prijs hebben gesteld als je je ook aan je woord had gehouden. Helaas moest ik constateren dat je toch doorgaat.

Deze reactie van mij is weliswaar of topic, het gaat om de manier dat jij je opstelt tegenover willoze dieren die zich moeten schikken naar jouw grillen.
Alleen blijkt uit deze post gewoon hoe jij je opstelt als er iets gebeurt waarbij jijzelf er niet zo fraai op komt te staan.
Ik zou ook schrikken, boos worden als ik zo te kakken werd gezet op Bokt. Alleen schijn jij daar niet zo mee te zitten, anderen moeten het maar weer oplossen, zoals de opmerking vanje bijrijder dat WIJ!!! maar even die omheining moeten gaan fatsoeneren....de wereld op zijn kop!
Dit blijkt ook uit je verzoek aan Wendy van Dijk om door haar geholpen te worden, en zeker ook uit je eigen woorden dat je plee paper moet jatten omdat je dat zelf niet zou kunnen betalen.

Jij neemt geen verantwoordelijkheid. Iedereen behoort jou uit de stront te trekken terwijl je niet door hebt dat je er zelf willens en weten in gaat liggen. ( en nee, bokkers geen kwinkslag over stront en pleepapier graag)

Je bent al diverse keren failliet gegaan en dan zie ik een website met modellen en verhuur van landhuizen. Een website maken en in de lucht houden kost veel geld, dat kan je maar 1 keer uitgeven. De keuze waaraan is aan jou. Als je daardoor je verplichtingen naar je dieren toe niet na kan komen en je wordt weer van een manege verwijdert dan geef je (M.I.) je geld verkeerd uit.

Maar dat is mijn mening. Ik vreet liever WC papier dan dat mijn kinderen en paard moeten hongeren.
Ik had een half jet set leven, maar ben na de scheiding gewoon gaan werken en neem genoegen met veel minder, zolang de mensen en de dieren die er echt toe doen het maar goed blijven hebben.

Voor ons paard heb ik gekozen, die staat op een goede manege. Ik rij een 5e hands auto, maar hij kan wel de trailer trekken. Ik heb een leuk huis, maar wel aan een drukke uitvalsweg en het heeft geen schijn van kans om als Larense Villa door te gaan. Jammer dan, er staat wel een computer en de rekeningen worden betaald.

Het zou je sieren om ook gewoon eens in loondienst te gaan, gewoon je geld verdienen en je schulden af te betalen.
Dan kan je misschien niet midden in de nacht Bokken maar je krijgt wel weer eigen waarde.

Een paard hebben kost gewoon minstens 200 euro per maand, of ze nou op een weide staan of bij een manege!
Als jij dat niet kan betalen dan kan je geen paard houden.
En als je een kat wilt hoef je echt geen gefokte Siamees te kopen, het asiel zit vol met katten die een thuis zoeken en die zijn veel goedkoper.

Of te wel, verbeter de wereld en begin vooral bij jezelf. Kijk eens verder dan je gooische vrouwen lifestyle en get a life!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 07:44

amondi schreef:
Je bent al diverse keren failliet gegaan en dan zie ik een website met modellen en verhuur van landhuizen. Een website maken en in de lucht houden kost veel geld, dat kan je maar 1 keer uitgeven. De keuze waaraan is aan jou. Als je daardoor je verplichtingen naar je dieren toe niet na kan komen en je wordt weer van een manege verwijdert dan geef je (M.I.) je geld verkeerd uit!

Ik zie op die site trouwens een foto van die Yolanthe huppeldepup die niet zo blij daarmee zal zijn.

Voor de rest sluit ik me volledig bij je aan amondi.

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 08:57

amondi schreef:
hilden1971 schreef:
Ze praat mooi, Ze schrijft mooi. Nou nou heeft ze zeker van haar moeder, wanneer ze op haar vader zou lijken was haar weide wel afgezet met stoelen en banken. Vandaar dat die beesten weg kunnen lopen. Schrikdraad is niet zo duur hoor, tesamen met wat paaltjes. Dom Dom Dom om zo met beesten om te gaan. Je hebt mensen met paarden en ook paardenmensen. Mijn vraag aan u tot welke categorie behoort u, en wel graag met enige onderbouwing AUB.

Vergis je niet in haar vader, dat is wel degelijk een paardenman! Al tientallen jaren! Die staat hier helemaal buiten!

Dat is absoluut waar. Haar vader zorgde goed voor zijn paarden!