Pony's lopen tot twee keer toe los op A27

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Re: Pony's lopen tot twee keer toe los op A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:47

Dat meen je niet, Ankie1. Brrrrrrr........ Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:50

breek me de bek niet open over de DB...... *brrr* enge organisatie

ik heb vanmiddag alle 3 de pony's weer in de wei zien vreten aan een baal hooi, dus nummer 3 is thuis gebleven...... zal nog wel horen hoe het precies verder gegaan is als ik van het weekend weer wat meer in het dorp ben

A_n_n_e_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:15

ik woon er echt heel vlak bij..en had egt niks gehoort. Ik hoorde het ook pas net van me ouders naja net bij het eten dan Knipoog
ik rijdt daar vaak, maar kan me deze pony;s niet herinneren weet iemand waar ze precies staan op de gooiergracht?

Sandy1103

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 22:22

Jeetje zeg das vlak bij mij in de buurt. Heb er de hele dag niets van gemerkt ofzo Tong uitsteken
Maar geef die ponies groot gelijk dat ze ontsnapt zijn. Nog geen maan geleden stonden er ik weet niet hoeveel ponies op een klein stukje land in de blub te trappen zonder zichtbaar water en eten. Gelukkig was de hoeveelheid ponies de afgelopen weken al wat verminders maar de omstandigheden bleven slecht. Ik hoop toch dat ze er een lesje van geleerd heeft Tong uitsteken maar na al die verhalen denk ik het niet
Ze moeten die ponies gewoon afpakken, arme dieren

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 07:00

A_n_n_e_ schreef:
ik woon er echt heel vlak bij..en had egt niks gehoort. Ik hoorde het ook pas net van me ouders naja net bij het eten dan Knipoog
ik rijdt daar vaak, maar kan me deze pony;s niet herinneren weet iemand waar ze precies staan op de gooiergracht?

als je bij Zanoli de gracht op rijdt, staan ze na ong 20 meter rechts (logisch want links is niks Clown )

Ik zei net nog tegen iemand dat ik bijna spijt heb dat ik gestopt ben, want dan hadden ze niet geweten van wie ze waren en waar ze heen moesten en had de AID ze gewoon meegenomen, maar goed, ben nu eenmaal hulpvaardig van aard (of bemoeizuchtig, net hoe je het bekijkt Cool )

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 07:13

De foto is wel gaaf....snap alleen niet dat als ze 1 keer uitbreken, dat het ze daarna weer lukt. Je zou toch aannemen dat de eigenaar de uitbreekplek verstevigd!?

HenrietteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 10:22

Staat vandaag op de voorpagina van de Gooi&Eemlander

citaat:

Volgens een woordvoerder van de KLPD zijn de paarden eigendom van Nicole des Bouvrie. In kringen van paardenbezitters en pensionstalhouders circuleren geruchten dat de paarden van de Gooise architectendochter al vele omzwervingen door de regio hebben gemaakt.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 10:33

*haha* en hoe zou dat komen, dat die pony's omzwervingen maken.........

ik heb een foto op m'n foon van alle 3 de pony's, er gaan namelijk geruchten dat er 1 is doodgereden, maar dat is niet zo, foto komt vanavond, kan ik niets mee op mijn werk

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 10:49

Tjah wat moet je hier nou van denken. Ik had het al van mijn pa gehoord... een paar dagen terug al. Ik vind het niet kunnen. De wei is nou ook niet echt dat je zecht super groen. Ik rij er vaak genoeg langs en tjah... Ik moet eerlijk toegeven dat menig hekwerk er zo uit ziet hier in het gooi. Tjah verder vind ik de pony's er niet zo heel erg slecht uit zien en ja de meeste pony's kunnen wel eens wat vaker naar de hoefsmit. Maar de meeste mensen (voornamenlijk hier in het gooi want veel zijn heel 'edel' ) trekken zig er nik van aan totdat het echt fout gaat. Naar mijn mening kan je het dus het beste gewoon laten gaan...

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 14:30

Harry schreef:
Staat vandaag op de voorpagina van de Gooi&Eemlander

citaat:

Volgens een woordvoerder van de KLPD zijn de paarden eigendom van Nicole des Bouvrie. In kringen van paardenbezitters en pensionstalhouders circuleren geruchten dat de paarden van de Gooise architectendochter al vele omzwervingen door de regio hebben gemaakt.

Geweldig, alleen de paarden zitten met haar ellende opgescheept das minder

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 18:34

artikel in de Gooi- en Eemlander van vandaag waarin zelfs Bokt genoemd wordt...

Afbeelding de 2 ontsnappers en hun maatje vanmorgen rond 8 uur in hun wietje, dus er is er niet 1 doodgereden, zoals gesuggereerd werd (ook in het dorp)

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 19:15

Goh,dat doet me goed zeg dat stukje in de Gooi en Eemlander,heerlijk dat die madam is met naam en al genoemd word,komt ze er toch niet helemaal vlekkenloos vanaf.. Vork

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 19:28

vraag me af wie het geschreven heeft, moet wel een bokker zijn......

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 19:30

Dat hoeft niet perse hoor.
Er zijn ook veel journalisten die bokt inmiddels een beetje ontdekt hebben en in de gaten houden wat betreft het paardennieuws.
Zo kijken oa de LID enz hier bijvoorbeeld ook geregeld mee.

ndesbouvrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:01

VOOR HET EERT OP EEN FORUM
WIST NIET VAN HET BESTAAN MAAR GOED DAT WAARSCHIJNDELIJK DOOR DAT IK TE OUD EN DOM BEN ALS IK ZO ALLE VERHALEN LEES EN MEZELF NU AFSCHILDER ALS OUD EN DOM EN ME GELUKKIG NIET ZO VOEL
IK WEET HEEL GOED WAAR IK VOOR STA EN VOORAL VOOR VECHT
NIEMAND IS PERFECT MAAR IK GELOOF HEILIG IN HET GOEDE VAN DE MENS MOCHT HET ANDERS ZIJN ZEGT HET MEER WAT OVER HEN!!! MIJN EERSTE LEESTEKEN!!! WAAROM GEEN LEESTEKENS EN WEL HOOFDLETTERS ( DISLECT ) OF WETEN JULLIE NIET WAT HET BETEKENT ??? OOK DAT LEG IK GRAAG UIT IK NEEM GRAAG DE MOEITE EN DE TIJD OP JULLIE POSITIEFE FORUM MIJN ZINNEN ZULLEN MOEILIJK TE LEZEN ZIJN MAAR DAT IS OOK HET ENIGE WAAR JULLIE MIJ ALLEMAAL OP AAN KUNNEN VALLEN
HET VERHAAL VAN DE SIAMEES VIND IK OOK MOOI HAAR ZOON WAS DISLECT EN ZIJ HEEFT DOOR MIJ EEN HELE MOOIE DRAAI AAN HET LEVEN VAN HAAR ZOON KUNNEN GEVEN ( VALS HE ? ) STRAKS ZAL IK DE E MAIL OP HET FORUM ZETTEN VAN HAAR KANT DIE ZE ME STUURDE OM TE BEDANKEN
MAAR GOED OPTIMIST ALS IK BEN IK GA GRAAG DE STRIJD AAN MET MENSEN DIE EEN VOOROORDEEL HEBBEN

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:03

lief............ zet eerst eens die caps lock uit........

misschien dat mensen dan willen lezen wat je schrijft Lachen

Scaramouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:04

pffff zwijgen is inderdaad beter mevr. Bouvrie!

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:07

Als je weet voor je voor staat zorg dan ook voor een deugdelijke afrastering.1 keer ontsnappen oke heel vervelend zorgt voor veel overlast maar ja...Maar 2 keer?Het heel anders met de paardjes af kunnen lopen.
Dan is het toch niet raar dat over gepraat wordt.
Nadeel is misschien een dochter van een BN er ja dus wat sneller in de aandacht en ook als je dat niet was geweest zou er ongewtijfeld commentaar op zijn geweest.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:09

Hoe krijg je in godsnaam die collums in elkaar. Wat moet de redactie dáár een werk mee hebben wat correcties en zo betreft Bloos!
En wat uitleggen betreft: hoe kom jij aan paarden als je in 2006 failliet bent verklaard?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:12

Zou je aub je hoofdlettertoets uit willen zetten? Het is zo niet te lezen en komt enorm schreeuwerig over Lachen Dan haken de meeste mensen bij voorbaat al af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:14

haha, dat stukje is lachen *LOL*
Als je zo in de hele buurt bekend staat als wanbetaler je hier ook nog even voor paal neer gaan zetten.

Gewoon je rekeningen betalen, je weide normaal afmaken, dan kom je niet in de krant of op bokt.
Zo simpel werkt het Lachen

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:25

Niet zo nuchter hoor Kawa Haha! Haha!
Tsja, je komt niet erg sympathiek over nu mw des Bouvrie, en gezin de verhalen die er over je de rondte in gaan, bevestigt dat eerder het beeld wat mensen van je hebben dan dat ze zeggen: zaten de bladen toch helemaal fout Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:26

Hoe voelt dat nu...om nadat je mensen slecht behandeld, nu over de rug van arme dieren de publiciteit weet te halen?

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 09:28

Billy schreef:
Niet zo nuchter hoor Kawa Haha! Haha!
Tsja, je komt niet erg sympathiek over nu mw des Bouvrie,en gezin de verhalen die er over je de rondte in gaan, bevestigt dat eerder het beeld wat mensen van je hebben dan dat ze zeggen: zaten de bladen toch helemaal fout Haha!

alles behalve dat!..
op deze manier binnen komen, wekt het naar mijn mening alleen maar averechts

monika63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:41

Woonplaats: Borne Hallo Nicole, als je het echt bent tenminste.

Als je het kan, probeer dan de omheining goed in orde te maken zodat je paarden niet weg kunnen komen.
Straks gebeuren er grote ongelukken en dat wil toch niemand?

Ik kan niet in jou portomonee kijken, maar als je op marktplaats gaat zoeken naar een weide stroomklok, en lint en stroompaaltjes, dan vind je ze daar wel.
En voor een batterij in de klok kan je naar de welkoop gaan als die bij jullie in de buurt is.
En probeer of je zo,n stal container kan kopen of huren, is niet zo duur allemaal, en je kan het beetje bij beetje aanschaffen.

Ik zit zelf ook op gehuurde grond en daar staat een stalcontainer op met 2 stallen, je kan ze ook in 4 of meer krijgen.

Via marktplaats heb ik ook lint, klok e.d gekocht, en ja, ook ik had niet veel geld om te besteden toen.
Praat nu over goed 2 jaar geleden.

Ik hoop van harte dat het je lukt.
Groetjes, Monika en veel succes gewenst