Waar heb je een DB voor vraag ik mij af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
femskie schreef:@Gamblerscup: ik ben erg benieuwd inderdaad of en wanneer je een reactie krijgt! Zet je die hier (deels) neer?
Sopper_ schreef:ik snap t niet.. want als je goed kijkt op die laatste foto (t kan ook mij liggen hoor!) maar lijkt t net of de hoefsmid wel langskomt.. k zie geen lange nagels..
Jacimatho schreef:Op teletekst is nu te lezen dat de pony er maanden heeft gelegen en de gemeente het wel wist, maar er niet bij kon komen ivm drassige grond...ammehoela!
Citaat:Ponyskelet uit Groningse sloot gedregd
Uitgegeven op woensdag 14 mei 2008 om 20:14:44
(Novum) - Uit een sloot in Groningen is woensdagmiddag een dode pony gehaald. Van het dier was weinig meer over dan een skelet, zegt een woordvoerder van de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID). "De pony heeft meer dan een maand in het water gelegen, want de gemeente lag overhoop met het waterschap wie het kadaver uit het water moest halen."
Bij de sloot staan volgens de woordvoerder nog een tiental verwaarloosde pony's. De LID, ook bekend als Dierenpolitie, doet momenteel onderzoek naar het welzijn van de dieren.