Maar wel een wazig verhaal indd...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adriana schreef:Vaag zeg!! Wat sneu ook voor die merrie dat ze zo in paniek was... dat lijkt me niet voor niks...
Ik hoop dat ze goed gaan opletten!
russel schreef:Mag dat zomaar bij jullie? Misschien loopt die merrie er pas?? Ik vind dat maar vreemd hoor, koop je een paard en besluit het dier maar in het bos te zetten, oke zal genoeg te eten zijn, hoop ook dat ze van de giftige planten af blijven, varens bv die vind mijn paard nl lekker.
Gelukkig wordt het paard in de gaten gehouden, wazig verhaal, ik ben nooit zo van meteen geloven die hap, heb een onderbuikgevoel...
MLoeser schreef:De jachtopziener herkende haar niet, omdat ze, volgens hem, totaal verwilderd was en voor iedereen wegrende. Omdat wij haar zo makkelijk konden vangen en meenemen, zeker gezien ze in paniek was, dacht hij dat het haast niet het zelfde paard kon zijn.
Vanochtend is ze terug naar het bos gebracht, maar ze blijft nog wel in de buurt van de stallen/weilanden. Volgens mij voelde ze zich prima op d'r plekkie
ShamalArabs schreef:*zwaai*
ik heel lang bezig met een update, schiet jij er tussennou ja lang, ik kreeg weer achter elkaar telefoon enz. kan niet typen en bellen tegelijk...