Dan zijn die van Anton (friese hengst met machtig lange manen) zekerste weten nog langer!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Het ziet er noggal armoedig uit die staart en die manen zijn absuluut niet de langste ter wereld!!
Dan zijn die van Anton (friese hengst met machtig lange manen) zekerste weten nog langer!!
Lara_Silver schreef:Shanna schreef:Het ziet er noggal armoedig uit die staart en die manen zijn absuluut niet de langste ter wereld!!
En die van Lowara dan? Die zijn zelfs nog een stuk langer als die van Anton.
Shanna schreef:Langer bedoel ik qua lengte he, niet qua verhouding.. Qua verhouding wint mijn shet het zelfs met gemak, die heeft zijn manen tot op zijn koot hangen.. Over my little pony gesproken..
Ik neem aan dat Antonwel wat groter is dan die tinker van lowara en dan de maanlengte qua centimeters zullen toch wel heeeeel dicht bij elkaar zijn..
Sanne_gm schreef:het lijkt me voor dat dier onwijs onhandig, en zo mooi vind ik het eerlijk gezegd niet. het dier ziet er hardstikke suf uit zoals ie dr op het filmpje bij loopt.