ponyzotje schreef:wat een filmpje in je onderschrift slimmerikvolgens mij is het ook wel een illustratie die bij het topic zou kunnen horen, vooral bij je eigen laatste post.
Hier moet ik gewoon op reageren. Tjonge jonge dat filmpje slaat helemaal nergens op

Die vrouw is zó ontzettend stom. Staat daar en houdt die hond vast en laat hem zonder enige reden weer gewoon los. Ja eigen schuld als je gebeten wordt. Als je niet weet hoe je met pitbulls om moet gaan moet je ze ook niet aanschaffen. Om zo een stom en afgemat filmpje te gebruiken om de ´waarheid van pitbulls´ steun te geven

Ontopic:
Dierproeven, tja het is nog al een erg moeilijk en vervelend gebeuren. Medicijnen zijn noodzaak, om dan mensenlevens op het spel te zetten? Alhoewel dieren ook een sterk bewustzijn van hun leven hebben. Ik vindt dat geen van beide kan, maar aan de andere kant zonder zulke experimenten zouden er alleen maar nog meer doden vallen door een of andere ziektes die vroeger ´ongeneeselijk´ waren. 1 opgeofferd leven voor duizenden levens. Het zou opzich wel een goede zaak zijn als men daarvoor serie moordenaars en dergelijke gebruikt. Dan hebben ze een compensatie van hun leven en dus toch nog iets goeds gedaan. Máár daar voel ik mij ook niet 100% goed bij. Als je het dan weer anders beschouwt, mensen vermoorden dagelijks mensen. Dus tja, ik weet het ook niet meer.