OMG Amon.....met zo'n lang touw in zo'n enorm gebied. Goeie tip van iemand hier om met zoveel mogelijk ruiters de DD in te gaan. Misschien handig om op een kaartje even aan te geven waar hij zoek is geraakt?? Brenda en Maaike.....ik denk aan jullie....Amon is sterk en slim, dat is een voordeel.
Oh nee.. wat erg!! Is er morgen niet toevallig een legerheli die daar oefeningen wil gaan doen? En dan gelijk vanuit de lucht kan kijken waar Amon loopt?
wat verschrikkelijk hopelijk komt ie snel weer terecht,, hij zal zicht vast wel een dag redden in de bossen.. en met alle hulp van de bokkers hoop ik dat het goedkomt!
Geweldig hoe jullie hier al meedenken en aktie willen ondernemen. Voel me hier vanuit mijn bedje behoorlijk machteloos, zou het liefs in de auto stappen en erheen scheuren, hoop zo dat hij morgen bij daglicht gevonden wordt, dit wordt een lange nacht.
Dit is het verhaal van het paard wat aan de kust vermist was. Wellicht kun je contact met de eigenaar opnemen hoe zij de zoektocht georganiseerd heeft.
Maar ik duim natuurlijk heel hard dat Amon morgen (liefst eerder natuurlijk) gevonden wordt. Sterkte!
Oh ik weet precies hoe jij je voelt, ik heb hetzelfde meegemaakt, mijn merrie is ook met stangbit en al ervandoor gegaan, gelukkig was het bij ons dichter bevolkt. Dat is onze redding geweest, maar die 3 uur waren de langste van mijn leven! Probeer flyers met je telefoonnummer bij zoveel mogelijk parkeerplaatsen, hotels en restaurants neer te leggen.
jeetje, wat erg!!! Ik kan me voorstellen dat je doodsangsten uitstaat. Hij kan niet van de aardbodem verdwijnen, dus hij zal morgen heus wel terecht komen. Heel veel sterkte!!!
Nogmaals, ik denk aan jullie en aan amonnie.. Heel veel sterkte vannacht, mocht er iemand uit mijn buurt morgen gaan zoeken, ga ik graag mee, natuurlijk.
Weet niet of er al wat andere foto's van amon geplaatst zijn?