Nogmaals heel veel sterkte voor familie, naasten en vrienden met verwerken van het verlies van jullie Natalie! Ik hoop dat ze de rust heeft gevonden en gekregen waar ze naar op zoek was.......
Voor de komende moeilijke periode, heel veel sterkte toegewenst voor allen die haar nastonden. Alle familie, vrienden en bekenden gecondoleerd met dit onverwachte verlies.
Woorden schieten te kort, maar ik kan alleen maar hopen dat ze de rust heeft gevonden die ze zocht.
Ik ben stil van de mooie woorden die zijn gesproken in deze moeilijke periode voor jullie. Heel veel kracht gewenst om dit verdriet te dragen en het een plek te geven.
Wat ontzettend ontroerend geschreven.. Heel erg veel sterkte! Vooral in de tijd die nog komen gaat.. De tijd na de begrafenis is zo verschrikkelijk moeilijk. Heel veel kracht toegewenst!
Hier word ik toch wel even stil van........................ Ik wil haar familie vrienden en kennissen en een ieder die haar lief was ,heel veel sterkte wensen met het verlies van hun dierbare
Ondanks dat ook ik Nathalie niet ken, wil ik via deze weg jullie toch heel veel sterkte toewensen. Wat een verlies... Ontzettend mooi verwoord, ben er helemaal sprakeloos van...
jeejte zo jong zoveel in haar mars , zonde! ik hoopdat jullie het verdrtiet een plaats kunnen geven . enderust in jullie weer kunnen vinden ! heel veel geluk hoop liefde sterkte en kracht gewenst !
Ga nooit weg zonder een knuffel, Ga nooit weg zonder een zoen. Want wie het noodlot zal ontmoeten Kan het morgen niet meer overdoen. Ga nooit weg zonder te groeten, Dat doet een hart soms zo'n pijn. Want wat je 's-Ochtends heb verlaten Kan er s'-Avonds niet meer zijn.
Heel erg veel sterkte toegewenst aan ouders en Familie van Nathalie!