Tiessie schreef:Ja dan ben je een zeikerd, heb je sterallures of probeer ej te manipuleren als je daar iets van zegt.
Want "onze' jongens moeten oefenen. Voor als ze uitgezonden worden. Waar ze dan vervolgens per ongeluk elkaar overhoop schieten ipv de vijand. Nou ja, da's offtopic en waarschijnlijk laag.
Kijk, dat iemand zegt: ik heb er geen last van maar vervelend voor de mensen die het wel hebben vind ik heel normaal.
Ben jij een beetje trots op jezelf?
Wat een walgelijke opmerking
Ik hoop voor jou dat jij nooit iemand verliest door een ernstig ongeluk.
WesseLady schreef:
Over 'onze jongens' mag duidelijk weer niks gezegd worden... Maar dat wij hier 3 dagen in de kou hebben gezeten maakt niet uit? Vind het anders behoorlijk respectloos dat er binnen afzienbare tijd na de stroomstoring weer gevlogen werd. Ze veroorzaken hier een ramp maar gaan gewoon door met hun oefeningen.
Wou jij het belachelijk maken van iemand's tragische dood vergelijken met 3 dagen in de kou zitten?
Citaat:
En nogmaals, ik begrijp dat ze moeten oefenen, maar dat kan ook in gebieden die minder bewoond zijn. Hier in de buurt is een groot gebied met veel weilanden en natuurgebieden, daar kunnen ze toch ook laagvliegen?
Noem eens een gebied in Nederland waar weinig mensen wonen dan? En weet je, in die gebieden wonen nog steeds mensen, dus dan hebben die er last van. Maar dan ben jij er tenminste vanaf. Lekker makkelijk
Bovendien, in gebieden met veel weilanden (en natuurgebieden) staan/leven juist veel dieren, en het ging toch juist om de dieren die er last van hadden?
Of is het nu stiekem toch meer eigen belang?