Levy schreef:Hehehehehe, ga je ook een plaatje opnemen met Frans Daan?
Hahhaha ja ze heeft al een tijd zangles.
Succes met de zwangerschap ,heb haar net gesproken ,en gaat goed ze word al dik ,dat is bij haar niet voortestellen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Levy schreef:Hehehehehe, ga je ook een plaatje opnemen met Frans Daan?
temkey schreef:Levy schreef:Hehehehehe, ga je ook een plaatje opnemen met Frans Daan?
Hahhaha ja ze heeft al een tijd zangles.
Succes met de zwangerschap ,heb haar net gesproken ,en gaat goed ze word al dik ,dat is bij haar niet voortestellen
DaniellevA schreef:Ik heb een nieuwe passie en een nieuw doel in me leven maar op de eerste plaats staat nu eerst me zwangerschap!
nobless schreef:Gefeliciteerd!
ik heb ook nog niet zo lang een relatie en ben ook zwanger! heb paardrijden nu even laag staan ga er ook eerst van genieten, vind het erg vervelend voor je moet verschrikkelijk voor je zijn dat met je oog!
nou meid wens je veel geluk!
Netje schreef:Het is je van harte gegund![]()
!!! Geniet er maar lekker van hoor (en hou ons maar een beetje op de hoogte; we zijn wel nieuwsgierig naar de volgende generatie toptalent; of het nou paardrijden of zang is...
).
vikki schreef:Ik ken Danielle niet, maar zo te lezen is ze hartstikke blij met haar zwangerschap (en relatie), dus gefeliciteerd! Lekker genieten van je roze wolk en je toekomstige baan als fulltime mama! Ik hoop dat het kleine beebje dat je straks (nou ja, over een tijdje iig) ter wereld gaat brengen je kan helpen om de nare gebeurtenissen een beetje achter je te laten. Oma van Danielle; gefelicteerd met het op komst zijnde kleinkind! (De eerste of dat niet?)