Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cassidy schreef:Wil je er echt eentje uit Engeland ophalen of financieel steunen?
Er zijn namelijk meer organisaties die dergelijke dieren opvangen en je financiele steun goed kunnen gebruiken...
Cassidy schreef:Even wakker worden. Gezond kan misschien niet meer, lief is ook maar de vraag (met een dergelijke achtergrond). Maar misschien willen ze wel een Nederlands baasje voor dat blinde paard of die ezeltjes...
Hou er rekening mee dat het vervoer je budget weleens helemaal omver kan gooien. Voor een paardje waar je misschien helemaal niets mee kunt...
Cayenne schreef:hier kun je wat foto's vinden van de overlevende paarden.
nuka schreef:het liefst zou je toch met de daders het zelfde doen,
vast binden zonder eten en water en wachten tot ze dood gaan.
zieke gedachten????? misschien wel, maar zulke mensen verdienen echt niet beter, de 'gewone' doodstraf zou te mild voor ze zijn!!!!
kally schreef:Zoals ik al eerder zei: in zo'n middeleeuws kooitje en boven een afvoer van een keuken hangen Zonder eten etc natuurlijk, zou een passende straf zijn...
kekaro schreef:nuka schreef:het liefst zou je toch met de daders het zelfde doen,
vast binden zonder eten en water en wachten tot ze dood gaan.
zieke gedachten????? misschien wel, maar zulke mensen verdienen echt niet beter, de 'gewone' doodstraf zou te mild voor ze zijn!!!!
niks zieke gedachten hoor...ik zei hetzelfde op pagina 1....eerlijke oplossing tov de paardjes.
die hoeven zijn echt vreselijk zeg !!! wat ontzettend sneu
geerke schreef:Stendo schreef:geen dier heeft hier recht op, hoe vervelend een beest ook kan zijn. Dit soort mensen moeten voor de rest van hun leven in de gevangenis, met tbs en dwang verpelging. wat is er nog meer wat er aan dat rijte toegevoegd kan worden. Misschien moet zn man ook gedwongen worden om onder toezicht en onder dwang leren om goed voor beesten te zorgen. Wat een verschrikking
Ik geloof niet in tbs,kost handenvol geld en helpt niets!!Die mensen zien het gewoon niet!!!!Verbod op het houden van dieren.
Een pedofiel vertellen dat hij kinderen niet aantrekkelijk mag vinden wekt ook niet,jarenlange tbs en toch in de maatschappij weer de fout ingaan...
Doe mij maar inbehandeling door een psychiater die op mij inpraat niet van honden en paarden te mogen houden...dat krijg je er echt niet uit!!!
Nou doe ik niemand kwaad....