Mist schreef:Ik ben er langs geweest. Er is e.e.a. in werking gezet nu, ik ga daar nog eventjes niets over zeggen op een openbaar forum. Jullie horen het nog !
Dank je wel Mist, U was getuige van de tel. naar Dierenwelzijn, U weet nu ook hoe de vork in de steel zit.
Dank U wel aan een bepaalde heer van Dierenwelzijn die een luisterend oor had, die reeds aktie genomen had en nog gaat ondernemen die ook op zijn beurt nog eens kontakt zou opnemen met de dierenarts die de twee Shetlanders zou verzorgen. Hij heeft mij beloofd deze zaak op te volgen en er is een uiterste datum gesteld. De Shetlanders zullen niet direkt tip top in orde zijn, maar deze zaak wordt op de voet gevolgd.
Zodus iedereen eventjes afwachten, en geen voorbarige conclusies trekken, daar zijn stoute madammen voor die doorgaan.
Een pluim voor U mist. en een hartelijk dank je wel aan Dierenwelzijn - Brussel en zeker Gent
De paardjes hebben wel eigenaars die van hun paarden houden, maar misschien door tijdgebrek en bepaalde omstandigheden bevangen staan niet kennen.