Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noukie schreef:Ctal schreef:Dat meisje rijdt nu toch Z2 met Davinci? Dus ze kan het blijkbaar wel.
sja, als alle paarden zich hetzelfde zouden laten rijden zou de wereld een stuk simpeler zijn.
Ik denk dat ik (bij wijze van spreken he) ook eerder redelijk zou kunnen weg rijden op Rubiquil dan op zeg Jazz of Salinero.. Zegt alleen helemaal niets over de kwaliteiten van Salinero
daniella74 schreef:Maar zij zijn de rechtzaak begonnen dus ze wisten van te voren dat er e.e.a. aan reacties en acties zou loskomen, ook richting hun jonge dochter. Ik heb geen oordeel over wie er fout zit in deze kwestie maar waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Insider schreef:Born2BCrazy schreef:Staat zeker niks op Coby haar site?
Ben wel benieuwd naar haar kant van het verhaal nl.
Coby is professioneel genoeg om haar klanten niet via de publiciteit af te rekenen.
Ze zal hooguit de persberichten op haar site plaatsen zoals je die hier leest.
SaskiaKur schreef:daniella74 schreef:Maar zij zijn de rechtzaak begonnen dus ze wisten van te voren dat er e.e.a. aan reacties en acties zou loskomen, ook richting hun jonge dochter. Ik heb geen oordeel over wie er fout zit in deze kwestie maar waar gehakt wordt, vallen spaanders.
Nou, ik zou deze zaak er ook niet bij laten liggen.
knabbelgirl schreef:ach, ze zit ook op bokt. Zij is ook degene die dat topic over powie had geopend. Beetje achterbaks. Trouwens, op van baalen lezen we ook al deze topics
Vind het fijn dat de rechtzaak goed gaat
russel schreef:knabbelgirl schreef:ach, ze zit ook op bokt. Zij is ook degene die dat topic over powie had geopend. Beetje achterbaks. Trouwens, op van baalen lezen we ook al deze topics
Het kind is 13.
daniella74 schreef:Ik ben maar een simpele ruiter/menner maar ik rijd zo vaak met een paard waar ik die bewuste klik niet mee heb, daarom kan ik verder wel prima met het paard rijden/mennen, zou het alleen nooit kopen. En je voelt al heel snel of je wel of niet die klik hebt, dus dat vind ik geen reden om de koop ongedaan te maken op basis van de informatie die we nu hebben.
Ik hen geen idee of het meisje wel of niet getalenteerd is of wel of niet goed kan rijden en daar heb ik ook niet over geoordeeld.
knabbelgirl schreef:knabbelgirl schreef:ach, ze zit ook op bokt. Zij is ook degene die dat topic over powie had geopend. Beetje achterbaks. Trouwens, op van baalen lezen we ook al deze topics
Het kind is 13.
dus, kunnen wij der dan niet kennen? en ze heeft ouders
knabbelgirl schreef:get a life
daniella74 schreef:Maar je maakt mij niet wijs dat je er weken voor nodig hebt om te bepalen of het klikt of niet, dat weet je meestal al wel redelijk na een proefritje. Bovendien zijn er zat topruiters die ook geen echte klik hebben met een paard en er toch topsport mee bedrijven dus dat staat los van het B zijn.
knabbelgirl schreef:get a lifewie zegt dat haar ouders geen invloed op haar hebben
dat scheinen ook geen lievertjes te zijn. Ik sta volledig aan coby haar kant en zal me nu ook stil houden voordat ik verkeerde dingen zeg
Cayenne schreef:knabbelgirl schreef:get a lifewie zegt dat haar ouders geen invloed op haar hebben
dat scheinen ook geen lievertjes te zijn. Ik sta volledig aan coby haar kant en zal me nu ook stil houden voordat ik verkeerde dingen zeg
Dit soort uitspraken zijn dus niet toegestaan op Bokt.
Je bent nu aan het speculeren en een 13 jarig meisje zwart aan het maken.
Erg kinderachtig