Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mosh schreef:Voor alle mensen die het nodig vinden om zo zielig te reageren.. Doe niet zo schijnheilig. Ik durf te wedden dat jullie, als jullie dezelfde kansen kregen als Maria, ze ook niet afgeslagen hadden. Denk daar maar eens over na.
Ik vind het super voor Maria. Zij ziet het blijkbaar als één grote uitdaging en dat is waar het uiteindelijk om gaat. Laat dat meisje lekker plezier hebben van haar pony's!
Maya schreef:Moderatoropmerking:Als eerste lijkt het me wijs dat jullie niet gaan speculeren, maar alleen met de feiten komen. Sfeermakende reacties zijn dan ook niet de bedoeling.
Vervolgens wil ik jullie verzoeken om het gezellig te houden. Dus reageer onderbouwd en met respect, of reageer niet. Daarnaast kan het zeker geen kwaad om berichten heel goed en rustig door te lezen voor je reageert. Een beter Bokt begint bij jezelf.
DusGraag weer ontopic.
Annemarie_ schreef:maria heeft gisteren weer een super score gereden in weert met Dino!
l0esjj schreef:van Kimberly bedoel je? zou je het eventueel voor me na kunnen vragen? Wiki artikel is inmiddels af maar wil dat dan nog wel graag toevoegen [http://www.bokt.nl/wiki/Maria_van_den_Dungen]
Annemarie_ schreef:misschien is het ook wel leuk om erin te vermelden bij wie ze tegenwoordig lest?