Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
..
..
dat ze een bomproof paard regelen, zodat ze hem niet plat hoeven te spuiten.
.
. En als ze echt niemand kunnen vinden kunnen ze sinterklaas (of sinterklazina) ook op andere manieren vervoeren waar het paard niet de dupe van wordt. 
. En beide pieten stonden er versteld van hoe weinig kinderen (en volwassenen) dat in de gaten hadden. Ik heb er zelf ook nog met verbazing op staan kijken
.
dit is het natuurlijke afweermechanisme van een paard....... complete afsluiting voor de wereld om het dier heen.......... en als het moet erbij gaan liggen......
_Fleurtjuhh_ schreef:Ik ken dit paard maar al te goed, dit soort dingen heeft ie vroeger wel vaker gedaan met te zwaar opstijgen en ssingel drang en het paar is overigens 32 vraag maar aan _Natasja_ op bokt.
_Fleurtjuhh_ schreef:Ik ken dit paard maar al te goed, dit soort dingen heeft ie vroeger wel vaker gedaan met te zwaar opstijgen en ssingel drang en het paar is overigens 32 vraag maar aan _Natasja_ op bokt.

als dit paard 32 jaar is en al vaker Sinterklaas gedumpt heeft....waarom gaat men hem dan weer gebruiken voor sinterklaas ?? Beetje sensatie misschien...of voor de home video's ??