Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Dat is een heel duidelijk stukje...ik hoop echt dat ze die kerel te pakken krijgen..trek zijn rijbewijs maar een jaar in....zal hem leren..
Edit op cayenne
Het gaat toch over mensen bewust in gevaar brengen...toeteren of weten hoe je de remmen kunt ontluchten is bij mij hetzelfde..maar goed...ben al stil...
CherokeeChum schreef:Schop onder zijn staartbeen geven waardoor hij de rest van zijn leven niet meer op een autostoel kan zitten
Kaat18 schreef:Maar dan heb je het over een weldenkend mens....Wat verschrikkelijk! Maar ben toch wel benieuwd naar het verhaal van de chauffeur, kan mij namelijk echt niet voorstellen dat iemand dit met opzet doet, een weldenkend mens snapt toch wel dat je vrachtwagens voor beesten eng zijn?
Net als jij heb ik overwegend positieve ervaringen en is het aantal bestuurders of het nu om personenvervoer of beroepsvervoer gaat wat rekening houdt met paarden tig-malen groter dan het type onbenul die dit topic-ongeluk veroorzaakt heeft. Boeren die, zelfs ook al is mijn paard heel rustig, even hun tractor in de berm parkeren op het zandpad en soms de motor afzetten. Bussen die wachten tot je uit kan wijken bij een inrit, vrachtwagens je tijd geven wat meer ruimte te zoeken, ik heb het meermaals meegemaakt, het zijn absoluut geen uitzonderingen. Personenauto's en motoren die hun snelheid aanpassen. Ook in mijn ervaring overtreft het aantal mensen wat wel rekening houdt met mede-weggebruikers gelukkig verreweg het aantal niet-weldenkende mensen. Inderdaad zijn er heel veel lieve mensen die rekening houden met mogelijk schrikgedrag van paardenCitaat:Gelukkig ben ik alleen nog maar lieve chauffeurs tegen gekomen, die altijd netjes afstand hielden en zelfs eentje die stopte, motor uitzetten en vroeg of hij moest helpen om mijn paard langs de stilstaande wagen te begeleiden.
Suzanne F. schreef:Ik hoop dat de chauffeur nog aangehouden wordt en te horen krijgt wat hij heeft aangericht.
Danielledm schreef:Mij had het niet moeten gebeuren want ik had zwart voor me ogen geworden, betreft de chauffeer dan!!!