Ben benieuwd wat we vanavond te horen krijgen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pris87 schreef:Ziet er super uit die stalling voor een laag prijsje, maar vind 56 min. vanaf mijn huis te verweg om dagelijks me paard te bezoeken.
Solvy schreef:Ja, ik heb nieuws... was er omdat ik met een vriendin was.. er is niet zo veel te zeggen.. er zijn verschillende minpunten waardoor het is afgekeurt.. dit wordt allemaal zo snel mogelijk gemaaktdit zijn o.a. de schuifdeuren, dit moeten klapdeuren worden... de sprinkler systeem is niet goed.. en de ramen van de kantine die uitkijken op de binnenbak zijn niet goed deze moeten brandveilig zijn. als dit is gemaakt dan gaat de manege en de rest weer open
_Eliine schreef:jaa dat is mij ook gezegt dat als ik volgende week dinsdag niet gebeld zou worden de les gewoon doorging
miesie schreef:Mochten de paarden weg moeten is het misschien een idee om een stuk of 20 paarden naar de Plaathoeve in zwijndrecht te doen! Deze stal moet in Januari gesloopt worden en op dit moment staat het leeg, omdat alle klanten voor januari weg moesten... Een stalgenootje van mij kwam op het idee, die is zelf ook daar weggegaan.
MaestroE schreef:Jott daar denk ik niet eens aan, ik denk aan die beesten naar buiten krijgenMaar ik zou jullie ook graag heel naar buiten hebben hoor!!!
gijs schreef:hoe weet jij nou weer dat we donderdag wat horen?
meppie schreef:gijs schreef:hoe weet jij nou weer dat we donderdag wat horen?
Dat klinkt ook lekker aardig.