Moderatoropmerking:
Ik dacht dat mijn collega duidelijk zat was met de opmerking om het gezellig en respectvol te houden. Daarnaast ook het verzoek om over de relevantie van berichten op Voorpagina Nieuws een topic op FZ te openen leek mij helder genoeg

Ik stel het dan ook niet op prijs dat het topic weer in zijn oude patroon vervalt. Flauwe insinuaties over Anky hebben we daarnaast ook wel genoeg gezien hier op Bokt.
Ik ga dus even heel erg duidelijk worden.
- Een volgend bericht over het al dan niet Voorpagina Nieuws waard zijn zal worden beloond met een sanctie. Mocht iemand toch dolgraag er iets over willen melden, dan verwijs ik die persoon naar FZ voor een duidelijk en onderbouwd topic te openen met wat wel of niet Voorpagina Nieuws waardig is

Bokt staat zeker open voor suggesties, tips ter aanpassing van het beleid als jullie die graag anders willen zien

- Dito voor persoonlijk gekat naar de mensen onderling, de toon kan hier een stuk fijner, besef: Een beter Bokt begint bij jezelf

- Ook Anky verdient respect, als je niet normaal kan reageren, dan reageer je gewoon niet, flauwe insinuaties dragen ook niet bij aan de sfeer op Bokt, en wil ik ook niet meer zien.