arno8 schreef:Ik vind het helemaal niet kinderachtig. Beide partijen beschuldigen elkaar, waarschijnlijk zitten er beschuldigingen die niet kloppen en dan mag je daar best op wijzen. Tuurlijk, als een of andere gek je ergens van beschuldigt, dan negeer je dat gewoon. Maar de organisatie van zo'n evenement kun je niet zomaar even negeren. En als Anky van Grunsven jouw evenement ervan beschuldigt dat de organisatie slecht is, kun je niet zomaar je schouders ophalen en doorgaan naar het volgende evenement. Dan komt er het volgende jaar niemand op af.
'De waarheid ligt in het midden' vind ik altijd maar een vage uitspraak. 99% links van het midden? Of 99% rechts van het midden? Of precies op het midden? Je kunt er niet echt veel mee.
Anky heeft goed geconstateerd dat vallen van een paard groter nieuws is dan het winnen van de olympische spelen. Natuurlijk is dat groter nieuws! Nieuws is dat wat je niet verwachtte, iets nieuws! Iets dat je verrast, iets waardoor je van je stoel valt en denkt: Wat hoor ik nou?!
Als Anky voor de zoveelste keer ergens de eerste prijs scoort, dan zal de radio-uitzending niet onderbroken worden door een razende reporter die gilt: "Mijn hemel mensen! Wat er nou is gebeurd!!! Anky van Grunsven heeft zojuist een dressuurwedstrijd gewonnen! Wie had dat verwacht???"
Stel dat IK dressuur ga rijden en ik win van Anky, DAT zou nieuws zijn.
Briljant verwoord!