Sundancer schreef:Maarja daar in tegen, andere paarden hebben het ook kunnnen doen met die inrijbak. En daar zitten misschien paarden bij die nog meer trainen dan die van Anky.
gelukkig is geen één paard hetzelfde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundancer schreef:Maarja daar in tegen, andere paarden hebben het ook kunnnen doen met die inrijbak. En daar zitten misschien paarden bij die nog meer trainen dan die van Anky.
Arabesk schreef:Maar waarom ging ze dan toch op het paard, als ze al vond dat het losrijden niet echt kon en dat het daarvoor ook al niet echt lekker ging
Siebjuh schreef:Ik vind de rondslomp eromheen té overdreven. Ik geef eerlijk toe dat ik bij het filmpje totaal niet geshockeerd was of iets dergelijks.
De tekst van Anky vond ik té aandacht vragend, van kijk mij met mijn zere been en het is allemaal de schuld van de organisatie. En ik moet daar zo onder leiden, maar dat wil ik niet laten merken dus verschuif ik het er maar op dat mijn paard moet leiden maar ondertussen vertel ik toch maar dat ik zelf pijn heb.
En daarna het stukje zelfvertrouwen wat ze nu niet meer heeft, heeft ze die echt niet meer dan begint ze er ook niet over. Het spijt me zeer, maar dit vind ik echt aandacht vragen.
Verder vond ik dat het verhaal wel een mooie afsluiting had, misschien moet ze dat vaker gaan doen.
En uiteraard is veiligheid belangrijker dan enig ander. Daar ben ik het met iedereen volkomen mee eens.
Cayenne schreef:http://www.telesport.nl/columnstopsport ... 300959.ece
telesport.nl
Veel rodeoruiters hadden het niet zo lang volgehouden...
.
Sap schreef:Het kwam gisteren uitgebreid op RTL Boulevard en ik verbaasde mij erover dat er zoveel tijd werd besteedt aan dit onderwerp..
Elke ruiter/amazone kan van zijn/haar paard vallen, maar omdat het Anky is wordt er zeker 5 min over gepraat..
Maar alsnog vind ik het erg knap dat ze er zo lang op is blijven zitten.
Ik denk dat weinig mensen dit uit hadden kunnen zitten. En daarbij een topreactie van Anky.
Joy76: Ik was daar ook, en heb haar ook zien rijden, en daar ging het er idd heel netjes aan toe.
Arabesk schreef:Maar waarom ging ze dan toch op het paard, als ze al vond dat het losrijden niet echt kon en dat het daarvoor ook al niet echt lekker ging
Siebjuh schreef:Ik vind de rondslomp eromheen té overdreven. Ik geef eerlijk toe dat ik bij het filmpje totaal niet geshockeerd was of iets dergelijks.
De tekst van Anky vond ik té aandacht vragend, van kijk mij met mijn zere been en het is allemaal de schuld van de organisatie. En ik moet daar zo onder lijden, maar dat wil ik niet laten merken dus verschuif ik het er maar op dat mijn paard moet lijden maar ondertussen vertel ik toch maar dat ik zelf pijn heb.
En daarna het stukje zelfvertrouwen wat ze nu niet meer heeft, heeft ze die echt niet meer dan begint ze er ook niet over. Het spijt me zeer, maar dit vind ik echt aandacht vragen.
Verder vond ik dat het verhaal wel een mooie afsluiting had, misschien moet ze dat vaker gaan doen.
En uiteraard is veiligheid belangrijker dan enig ander. Daar ben ik het met iedereen volkomen mee eens.
yarrah schreef:Cayenne schreef:http://www.telesport.nl/columnstopsport ... 300959.ece
telesport.nl
Veel rodeoruiters hadden het niet zo lang volgehouden...
.
Dan ben je nog nooit op een rodeowedstrijd geweest.... Ik snap best wel dat ze een dit stukje schrijft, het geeft wat verheldering bij het grote publiek. Maar zeggen dat je beter bent dat menig rodeorijder.... dat gaat me wat te ver. Ook dat ze hiermee wel in de bekendheid komt, maar niet de overwinning in Oslo..... dat vind ik ook weer zoiets typisch voor Sjef en Anky...
Noukie schreef:Arabesk schreef:Maar waarom ging ze dan toch op het paard, als ze al vond dat het losrijden niet echt kon en dat het daarvoor ook al niet echt lekker ging
omdat anders de hele wereld gaat roepen dat ze een arrogante trut is, of een mietje enz?
Arabesk schreef:dan ben je wel erg onzeker als je je daar wat van aantrekt
Dan had ze misschien ook op de voorpagina gestaan, maar dat staat ze nu ook