Manna schreef:Ja hoor, net alsof je je paard zo moet vast zetten om in de Z te komen
Dat staat nergens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manna schreef:Ja hoor, net alsof je je paard zo moet vast zetten om in de Z te komen
sporter schreef:Manna schreef:Ja hoor, net alsof je je paard zo moet vast zetten om in de Z te komen
Dat staat nergens
detour schreef:Of je nu de Paus bent of Keesje van de buren: Het zal P&P worst wezen wie hem zo behandeld, prettig vindt hij het niet. Geen enkel dier vindt zo'n houding onder dwang prettig. Dat hij er zo rustig bij blijft, getuigd van een super gemoedelijk en werkwillig karakter.
Bij m'n exmerrie hadden ze dit niet hoeven flikken.
detour schreef:...getuigd van een super gemoedelijk en werkwillig karakter....
Tiessie schreef:Ja, maar geloof is een vaag iets he. En overal wat achter zeoken of verhalen opkloppen ook. Wantrouwen kan een gezond iets zijn maar niet alles wat gezegd wordt is per definitie niet waar toch. Voordeel van de twijfel? Of keihard afmaken? En zeggen dat het niet waar is terwijl je het niet zeker weet. Positief benaderen of lekker negatief? Het zijn keuzes.
Ik zou graag willen dat iemand een voorbeeld noemt van nog zo'n "ernstig" vergrijp van Coby.
Zelf nooit een incident gehad waarvan je achteraf dacht: o jee, dat moet ik niet meer doen. Ik wel hoor, en iedereen die zegt van niet die liegt. Want we doen allemaal weleens wat fout.
het gaat mij erom dat iemand met een goede staat van dienst een misstap maakt, dit toegeeft en vervolgens tot de grond wordt afgebrand.
sporter schreef:@sexy_back
goh dat noem ik nog eens een goede reden om tegen haar manier van trainen te zijn
Kellyy_ schreef:.
sexy_back schreef:Kellyy_ schreef:.
ok misschien domme opmerking... maar waarom een . plaatsen??
sporter schreef:Sommige mensen willen het gewoon niet begrijpen volgens mij. Er word ook niet gezegt dat iedereen zn paard zo moet bij zetten of longeren of wat dan ook. Er word alleen gezegt dat je topsport niet kunt vergelijken met gewonen sport. deze top paarden worden niet van de ene op de andere dag zo vast gezet, hier word langzaam met veel beleid naar toe gewerkt door profs!!!! Helaas snappen de mensen dit niet
sporter schreef:Maar uiteindelijk na veel zwoegen en alles uit de kast gehaalt te hebben, loopt hij eindelijk met zn kop mooi boven in en op de loodlijn zoals het hoortdat hij vervolgens met alle wil van de wereld niet meer naar links of rechts te buigen is, dat is weer een ander verhaal