Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chefke schreef:Film komt er wel,, jongen uit mijn klas die veel bij hem werkt,, is gevraagt om er in te spelen... Ze zijn er al mee bezig,, er gaan geluiden dat ze de paarden nu met opzet daar lang laten lopen,, zodat het weer gebuirt,, voor beelden van de film...
PERENBOOMPIE schreef:BOYCOTTE die vent en zeker het boek niet kopen en niet de film gaan zien wanneer dit een opzettelijke stunt is!
Laat hem en z'n vrouw daar maar gaan zitten!!
dees_daan schreef:veulen ziet er idd niet uitveul is gewoon zo verwaarloosd.. miss zijn het ligplekken? of ziet dat er anders uit?
Jolandaa_ schreef:waarom stuurt die vrouw de brief niet veel eerder.
Zo gaat een planning van de boer in de war.
Die vrouw had veel eerder de brief moeten sturen.
En ja een boer heeft een planning. een vast schema dat weken van te voren gemaakt word.
dus er kan niet zo 1.2.3 iets tussen schuiven, hoe 'zielig' het ook is.
Rashja schreef:Ik vraag me af waarom die man zo doet.
Denk hij nu echt dat hij zo geld kan besparen of zo?
Of heeft die man gewoon geen hart voor dieren.
Mijn mening pak al de dieren af van die man.
En laat hem op een eiland achter zonder eten en drinken voor een paar dagen.
Mischien dat hij het dan snapt
Jolandaa_ schreef:waarom stuurt die vrouw de brief niet veel eerder.
Zo gaat een planning van de boer in de war.
Die vrouw had veel eerder de brief moeten sturen.
En ja een boer heeft een planning. een vast schema dat weken van te voren gemaakt word.
dus er kan niet zo 1.2.3 iets tussen schuiven, hoe 'zielig' het ook is.
Pletje123 schreef:Om tegen het beleid van It Fryske Gea in te gaan. Hij is echt niet de enige!! Meer boeren die daar vee hebben staan, gaan er tegen in.
Rashja schreef:Pletje123 schreef:Om tegen het beleid van It Fryske Gea in te gaan. Hij is echt niet de enige!! Meer boeren die daar vee hebben staan, gaan er tegen in.
Ik weet het maar toch.
Hebben die mensen echt alleen van die € tekens in hun ogen.
Maar ja dan denk ik weer als het straks weer gebeurt dat alles onder water staat en weet ik hoeveel vee er weer verdrinkt of verhongert dat ze meer geld kwijt zijn of heb ik dat verkeert.
En het lijkt me sterk dat het de verzekering het betaalt.
potverdikkie schreef:dees_daan schreef:veulen ziet er idd niet uitveul is gewoon zo verwaarloosd.. miss zijn het ligplekken? of ziet dat er anders uit?
Nee dat zijn bijtplekken van andere paarden
sigrid1182 schreef:zoals ik het heb begrepen was 15 okt altijd de datum om iig de koeien er weg te halen....
zoals al jaren het geval is , werden de paarden na die datum gedoogd....maar door het gebeuren van vorig jaar wil het fryske gea dat niet meer....
en werd er een week voor 15 okt een brief gestuurd.....
imo ook een beetje aan de late kant....
imke schreef:Misschien heeft de man geen trailer?