Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Kom maar op met nog meer foto's als jij het zo goed weet
Ik vind dat jij er wel erg bovenuit probeert te steken in dit topic imke.
kan in je profiel ook niet echt zien wie je bent enzo...
hns schreef:Wát een geweldige change of windImke die zeker GPgeboren is en paarden die jaloers zijn op Salinero en Power and Paint
Misschien moet ik dat dat ook eens proberen om mijn paard zo aan het lopen te krijgen, maar zonder teugels lijkt me dat een beetje moeilijk
IMKE help!!! Hoe trek ik een paard zonder teugels naar onder?
....![]()
Afschuwelijke foto´s waarbij je heel veel vraag en uitroeptekens kunt zetten, maar helaas geen filmpopname met geluid en zo krijg je weer twee kanten van het verhaal. Goed keuren doe ik zo iets absoluut niet, voor mij was het een keer Rollkur en daarna nóóit en te never meer. Paarden die zoiets pikken, hoe moeten die zich wel niet voelen? Mijn paard heeft al een hekel aan een normaal halster en loopt beter mee zondermaar das dan ook een apart geval Nee wedstrijdniveau zegt mij niks meer, rijd je paard bewust, eerlijk en met veel geduld. Daar groeien meestal de mooiste en trotste teams uit. Het meeste wat je vandaag in de ring ziet laat zelfs de doden in hun graf omdraaien.
Roos_s schreef:Ze wordt getraint door coby tuurlijk, maar als je anky miss als je voorbeeld neemt dat je denkt dat dat zo moet??
imke schreef:Nu wel even on-topic blijven dames
CoriienRN schreef:dan mogen ze wel heel veel stappen gaan ondernemen![]()
want anky en coby zijn echt niet de enige die zo trainen
imke schreef:ik heb even in jullie profielen gekeken. Een hoog haflinger en tinker gehalte. Of mensen die na een jaar of 5 intensief starten, toch al M-dressuur zijn.
De beste stuurlui staan aän wal, of duidelijk een geval van "de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt"
Jibbel schreef:hns schreef:Wát een geweldige change of windImke die zeker GPgeboren is en paarden die jaloers zijn op Salinero en Power and Paint
Misschien moet ik dat dat ook eens proberen om mijn paard zo aan het lopen te krijgen, maar zonder teugels lijkt me dat een beetje moeilijk
IMKE help!!! Hoe trek ik een paard zonder teugels naar onder?
....![]()
Afschuwelijke foto´s waarbij je heel veel vraag en uitroeptekens kunt zetten, maar helaas geen filmpopname met geluid en zo krijg je weer twee kanten van het verhaal. Goed keuren doe ik zo iets absoluut niet, voor mij was het een keer Rollkur en daarna nóóit en te never meer. Paarden die zoiets pikken, hoe moeten die zich wel niet voelen? Mijn paard heeft al een hekel aan een normaal halster en loopt beter mee zondermaar das dan ook een apart geval Nee wedstrijdniveau zegt mij niks meer, rijd je paard bewust, eerlijk en met veel geduld. Daar groeien meestal de mooiste en trotste teams uit. Het meeste wat je vandaag in de ring ziet laat zelfs de doden in hun graf omdraaien.
![]()
Het gaat niet om wat voor niveau je rijdt, het gaat erom dat je verstandig rijdt, nadenkt over wat je doet en vooral WAAROM je het doet. Niet omdat het een of andere hype is om LDR te rijden of wat voor methode dan ook. En daarnaast vind IK het belangrijk dat mijn paard ook nog paard kan zijn, met weidegang, zonder peesjes. Beetje dicht bij de natuur van je paard blijven kan vast geen kwaad..
imke schreef:ik heb even in jullie profielen gekeken. Een hoog haflinger en tinker gehalte.
imke schreef:Ik zie het al. Jij kunt gewoon niet vriendelijk zijn. Geeft niets hoor.
Probeer nu maar weer gewoon on-topic te blijven.
Dikke kus van Imke