Citaat:In hoeverre willen jullie de schokkende foto's toelichten die zijn gemaakt op het EK en nu zijn gepubliceerd van Power en Paint. Veel mensen zijn geschokt door deze omgang met paarden walgen ervan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:In hoeverre willen jullie de schokkende foto's toelichten die zijn gemaakt op het EK en nu zijn gepubliceerd van Power en Paint. Veel mensen zijn geschokt door deze omgang met paarden walgen ervan.
SaskiaKur schreef:W_W schreef:Zoals eerder genoemd had ook ik respect voor de manier van trainen van mvr v baalen! Ik hoop dat hier wel wat mee gedaan word, en dat niemand hier een voorbeeld aan neemt!
Als er hier op bokt iemand zn paard longeerd met de bijzet de helft losser is iedereen al over de zeik, dit kan net zo goed niet! (en stiekum veel meer niet!)
Ongelooflijk!!![]()
Dit is geen training, maar afdwingen door geen andere opties te geven. Ik vraag me dan ook af wat een paard/pony hier van leert?
ben ook wel erg benieuwd wat de reactie van deze twee dames is hier! Nu maar hopen dat ze niet zeggen dat het heel normaal is en juist goed!
(Weer) een deuk voor de Nederlandse paardensport! Onze sport!
Terwijl ik juist het idee had dat steeds meer mensen zich bewust worden van het paard en zijn behoeften etc.
Amen ...
Miss_R_Horse schreef:Wie denk jij dat de eigenaren zijn Relaxed?![]()
Wat ik weet is Power in bezit van de familie van Baalen.
Edit: Correct me if I'm wrong..
Citaat:Knip ....................staat hij al jaren op stal bij Dressuurstal van Baalen te Brakel, maar is in eigendom van de Duitse familie Pasch