Paard bijna levend begraven

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Re: Paard bijna levend begraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:51

Dit soort mensen moet verbannen worden van de wereld

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 00:47

nickyu schreef:
valt me weer op dat een hoop mensen slecht lezen
het gaat om 2 paarden , 1 levend welke te zwak was om te staan , deze wilde ze levend begraven en is nu ingeslapen en een 2e welke ook brood mager was , deze is nu in het bezit vd buurvrouw welke het begraven stopte ../gemeld heeft etc

zou dit nu een reactie zijn op het niet mogen slachten rel in amerika ? ..of sporen die mensen uberhabut niet..

arm paard ..deze heeft het niet meer gered die was al te ver heen , hopelijk red de ander het wel .. Ach gut

uh, wie kan er niet zo goed lezen? dat 2e paard is niet naar de buurvrouw die het melde gegaan, maar naar Ms. Akers..
daarbij zie ik voor jou nou niet echt reacties waaruit blijkt dat men niet snapt hoe het verhaal gaat, dus een beetje nutteloos commentaar van je Knipoog

ik hoop dat de merrie het wel red, hoe ziek sommige mensen ook kunnen zijn in hun hoofd...bah bah...

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 11:18

dat ging om de opmerkingen dat sommige hoopten dat het paard het zou overleven ..terwijl deze is ingeslapen , hoop idd dat paard 2 (en zie onderstaande paard nr 3 van andere eigenaar) dus wel overleven

en je hebt gelijk ..kan zelf dus duidelijk ook niet goed lezen Bloos
was in de war met Lori Tankel welke haar buur paard in opvang heeft ..een 3e paard niks te maken met de 2e van de man uit het topic ..

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 15:04

nickyu schreef:
dat ging om de opmerkingen dat sommige hoopten dat het paard het zou overleven ..terwijl deze is ingeslapen , hoop idd dat paard 2 (en zie onderstaande paard nr 3 van andere eigenaar) dus wel overleven

en je hebt gelijk ..kan zelf dus duidelijk ook niet goed lezen Bloos
was in de war met Lori Tankel welke haar buur paard in opvang heeft ..een 3e paard niks te maken met de 2e van de man uit het topic ..

Haha! ook weer duidelijk Knipoog

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 15:08

Ik snap niet waar hun verstand zit.. Dat je zoiets in je hoofd kan halen! Scheve mond