Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Duizenden bekeken film van het lijdend paard
Het filmpje van het verwaarloosde paard in Aspelare is tot deze middag al 4.137 keer op YouTube bekeken. Daarmee dit het tweede meest bekeken item voor de stad Ninove. Een optreden van de Nederlandse band Dixieland Crackers in mei dit jaar staat momenteel op de eerste plek met 4.516 kijkers, maar deze inzending deed er vier maanden over om de hoogste kijkdichtheid te bereiken. De inzending van de dierenwelzijnorganisatie Blid vzw heeft het huidige aantal in een recordtijd van amper één week bereikt.
Geplaatst door Jan Muylaert om 13:55 | Link | Mail dit artikel naar een vriend
in Actualiteit
nickyu schreef:nog iets meneer MuylaertCitaat:Duizenden bekeken film van het lijdend paard
Het filmpje van het verwaarloosde paard in Aspelare is tot deze middag al 4.137 keer op YouTube bekeken. Daarmee dit het tweede meest bekeken item voor de stad Ninove. Een optreden van de Nederlandse band Dixieland Crackers in mei dit jaar staat momenteel op de eerste plek met 4.516 kijkers, maar deze inzending deed er vier maanden over om de hoogste kijkdichtheid te bereiken. De inzending van de dierenwelzijnorganisatie Blid vzw heeft het huidige aantal in een recordtijd van amper één week bereikt.
Geplaatst door Jan Muylaert om 13:55 | Link | Mail dit artikel naar een vriend
in Actualiteit
waarom zo trots ? was de wetenschap dat veel mensen er naar gekeken hebben niet goed genoeg?
en het andere paard in de wei , was dat net zo mager ? zo ja ..is die dan in beslag genomen ?
of staat die er nog ..wachtend op miss het zelfde lot?
of was er meer aan de hand ?
http://nieuwsblad.typepad.com/ninove/im ... elare1.jpg
@katiavl begrijp wel waar je op doelt maar zoals ik hier boven aangeef
het is of zo slecht met de eigenaar gesteld dat dus de ander ook in zo'n erbarmelijke positie verkeerd en dus ook inbeslag genomen word
of er was (mede?) iets anders aan de hand en is het sensatie ..
het is uiteraard verschrikkelijk wat daar gebeurd is
maar ik mis te veel aan het verhaal ..
en wat is er mis te filmen dat iemand de snuit uit de modder houd
ipv het paard (nog langer) te laten stikken voor de film
in mijn ogen ben je dan geen haar beter ..
ben benieuwd of er nog zinnige extra info boven water komt
zoniet kap ik iig met reageren word van beide partijen niet vrolijk
Maseike schreef:Denk dat wij als mensen ons moeten schamen en nog steeds niks aan doen en wat geld gaan geven en zorgen dat dit nooit meer gebeurdt.
rixke schreef:verschrikkelijk! ik heb het niet uitgekeken,arm dier!
heeft nu tenminste rust