Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:
En de Duitsers maar wijzen naar ons Nederlanders
getup schreef:neem ook aan, dat de eigenaren hun paarden snel weg zullen halen, die worden nu nog verzorgd en gelongeerd door het personeel. Zelfs als ze geen zware straf opgelegd krijgt, is haar naam (die blijkbaar niet heel goed was) voor altijd verbonden met een erg nagatieve zaak. Een opname van bijna een uur zal toch genoeg bewijs zijn, vooral in combinatie met het feit, dat dit niet de eerste keer was. helaas
punky schreef:Kon het niet laten....kritiek over de nederlandse methode..
en kijk dan vooral bij het commentaar van TerrorMarie (de naam alleen al).http://www.reitforum.de/showthread.php?t=174598&page=4
punky schreef:
Citaat:Du, ich WOHNE in Holland und kann mir die Auswirkungen hier jeden Tag genauestens betrachten!!!!!!!! Du glaubst garnicht was ich hier zu sehen bekomme. Ob bei mir im Stall, in anderen Ställen, auf Tunieren.... seitdem weiß ich die "deutsche" Reitweise (also die Art des umgangs/ reitens) mehr zu schätzen!! Die breite Masse an Reitern ist in Deutschland weitaus humaner und freundlicher zu den Pferden als die breite Masse hier. Was hier (ÜBERALL!!!!) abgeht ist unfassbar....
fleurbartels schreef:ongeloofelijk (mijn duits is nicht zu gut aber ich begrijp de grote lijn).
Ik krijg van een duitse dame les (Petra Rosler) en haar mening is dat de meeste nedelanders beter kunnen rijden en beter paard gevoel hebben. (dit is tussen ons, aangezien het best arrogant klinkt
Sjoert schreef:fleurbartels schreef:ongeloofelijk (mijn duits is nicht zu gut aber ich begrijp de grote lijn).
Ik krijg van een duitse dame les (Petra Rosler) en haar mening is dat de meeste nedelanders beter kunnen rijden en beter paard gevoel hebben. (dit is tussen ons, aangezien het best arrogant klinkt
Tussen ons?
60.000 mensen die dagelijks de voorpagina lezen en jij hebt het over "tussen ons"
Liezel1 schreef:ik ben toch wel benieuwd naar die video eerlijk gezegd....
op die foto is iets te zien wat echt niet door de beugel kan, maar wel kan worden afgedaan als "momentopname" en waar ze waarschijnlijk wel mee weg zal komen...
er zijn wel meer ruiters die soms de tanden van hun paarden "flossen", goed is het niet, maar ik vrees dat dat er een smoes aan te breien valt....