heb net een smsje van noet gehad... ze is geradbraakt... veel bezoek, veel telefoon en kuur samen.... alles bij elkaar... maar vind het wel fijn dat iedereen zo met haar meeleeft.
Zo stoned als een garnaal welliswaar maar toch....mijn ouders zijn nu terug naar Nederland en ik ga nu lekker bijslapen in mijn eigen bedje. Heb ontzettend veel last van afkickverschijnselen, maar goed, het kan alleen maar beter worden
Bij ons op de manege hangt het op incl. spaarpot, maar loopt niet zo goed helaas hier thuis hebben we wel al wat meer verzameld en op me werk (verzorgingshuis) heb ik het gister gevraagd maar er was niemand meer aanwezig die erover mocht beslissen dus heb een briefje met de poster in het postvakje van het hoofd gelegd, ben benieuwd!
philipoom
Ooh maar er zijn vast meeer bokkers die op een manege / stal staan toch??
Jongens, iedere euro is er 1!! Familie, vrienden, kenissen allemaal een euro aftroggelen en voor je het weet zit je op 25 euro!!
Vannacht ben ik ontzettend ziek geweest. Ik had bijna 40 graden koorts, spasmes, ijlen en vooral gewoon ontzettend ziek. Geen idee waar het van komt. Vanmorgen begonnen met anti-idiotica.......zal in mijn geval veel goeds doen hihi.
Vandaag overdag veel bij kunnen slapen en uit kunnen rusten. Hubbie is vrij nu en dat scheelt veel. Hoef niet om te kijken naar de kids. Moet wel echt gaan beginnen met het in conditie brengen van Djowy.....tillen we even het weekend over bedenk ik me nu, dan kan ik zelf wellicht mee doen aan de conditietraining.
Je kan hem altijd hier vast in conditie laten komen he!!! Hou je taai!!! Wij gaan morgenvroeg naar Belgie met onze knappe Gringo... Nu maar eens kijken wat de Spanjaarden (jury) van hem vinden
Vanmorgen mijn eerste fysiotherapie weer gehad, heeft me goed gedaan. Zag het in eerste instantie helemaal niet zitten maar zoals geschreven; het was goed en prettig. Ben vandaag wel wezen slapen maar lang niet zoveel, het gaat echt beter
philipoom