runningkawa schreef:nogmaals, wat jij thuis doet, moet je zelf weten
Maar op de plek van een ander vind ik wel dat je ze bij je moet houden
Dat is ook zo!
Ben ik ook helemaal met je eens...
*Gaat nu even verder dochter eten geven!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:nogmaals, wat jij thuis doet, moet je zelf weten
Maar op de plek van een ander vind ik wel dat je ze bij je moet houden
LDRD schreef:Ben ik de enige die zich stoort aan de titel van dit topic? Vind het nogal ongepast.
BitchyWitchy schreef:Jeetje......... Ik vind het echt heel erg voor die ouders hoor, maar om nu alle stapmolens maar te verbieden???
Wat te denken van dat kind wat bleef haken met het touwtje van haar capuchon op een glijbaan en zich zo heeft opgehangen?? Of het incident waarbij een kind zich ophing aan een fietshelm???
Kinderen horen door hun ouders in de gaten te worden gehouden. En ja, soms is er even een seconde van onoplettendheid nodig om een ramp te laten gebeuren. Maar om dan de schuld te schuiven op een tredmolen, glijbaan, fietshelm...... Dan kun je wel beginnen om alle sloten, vijvers, zwembaden en kanalen te dempen. Alle fietsen, auto's, brommers en motoren verbieden. Alle speeltoestellen weghalen..... Met andere woorden, onbegonnen werk toch......
runningkawa schreef:BitchyWitchy schreef:Jeetje......... Ik vind het echt heel erg voor die ouders hoor, maar om nu alle stapmolens maar te verbieden???
Wat te denken van dat kind wat bleef haken met het touwtje van haar capuchon op een glijbaan en zich zo heeft opgehangen?? Of het incident waarbij een kind zich ophing aan een fietshelm???
Kinderen horen door hun ouders in de gaten te worden gehouden. En ja, soms is er even een seconde van onoplettendheid nodig om een ramp te laten gebeuren. Maar om dan de schuld te schuiven op een tredmolen, glijbaan, fietshelm...... Dan kun je wel beginnen om alle sloten, vijvers, zwembaden en kanalen te dempen. Alle fietsen, auto's, brommers en motoren verbieden. Alle speeltoestellen weghalen..... Met andere woorden, onbegonnen werk toch......
misschien is het eenvoudiger om kinderen te verbieden![]()