Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Pipo schreef:misterA schreef:Niet iedereen heeft, net als de gebr. Schroder, een enorme zak met geld beschikbaar.
Daar komt bij ,dat Eurocommerce alles wat in de sport loopt, heeft aangekocht.
Ben benieuwd, wanneer daar ook meerdere eigen fokproducten bijlopen.
Dat talent qua rijderij is met geen zak geld te koop.
Kafue schreef:sarabande schreef:Jij bent tevreden met een paard dat 11 jaar is en M1 loopt,:?
Dit vind ik nu werkelijk een gemene opmerking. Niet iedereen heeft het doel, de kennis, de wil, de mogelijkheden om een paard snel naar de Z2 dressuur te rijden. Prioriteiten kunnen nu eenmaal niet bij iedereen gelijk zijn.
Moska schreef:Mijn reactie staat al enkele pagina's eerder, even zoeken.........: blijkbaar hecht een groep mensen er niet zoveel waarde aan, blijkbaar is er een markt voor, dus misschien moet er eerst gekeken worden naar het waarom, kritisch naar men zelf kijken en dan pas oordelen en probeer de mensen te overtuigen van het feit dat goedgekeurd de voorkeur verdiend. Het KWPN is natuurlijk niet heilig, maar dat was geloof ik ook al geconcludeerd.
Kafue schreef:Stel een hengst kost aan dekgeld 900 euro. En hij dekt er pak hem beet 300 dan heeft de HH Hengstenhouder toch al snel een bedrag van 270.000,=. En dat kost het paard hem niet per jaar.
De HH hengstenhouder moet er natuurlijk wel van leven, stal onderhouden en dergelijke ook weer waar.
Maar ik denk niet dat de gemiddelde hengstenhouder er geld op toe moet leggen.
daniella74 schreef:Maar als Anky er dan eenmaal opzit is het wel vrijwel altijd kassa.
daniella74 schreef:Idool en Joker waren volgens mij ruinen.